Bekkenbelte

guestxy

Glad i forumet
Januarlykke 2016
Noen som har erfaring med ulike bekkenbelter, kan anbefale noe merke og hvor jeg evt kan få kjøpt?
Er blitt såpass plaget av bekkenet nå at jeg er avhengig av krykker på kveldene. Jordmor og fysioterapeut vil jeg skal prøve bekkenbelte, men ingen av de kunne si hvor jeg får tak i.
Var innom flere apotek for å se om jeg fant uten hell her forrige dagen.

Noen som har erfaring med ulike bekkenbelter, kan anbefale noe merke og hvor jeg evt kan få kjøpt?
Er blitt såpass plaget av bekkenet nå at jeg er avhengig av krykker på kveldene. Jordmor og fysioterapeut vil jeg skal prøve bekkenbelte, men ingen av de kunne si hvor jeg får tak i.
Var innom flere apotek for å se om jeg fant uten hell her forrige dagen.
Min jm anbefalte det fra Helly Hansen, får kjøpt det på Apotek1 i allefall :-) Hun googla det opp mens jeg satt der, og da kom det opp forskjellige butikker som selger;)

Følger denne posten;)

Jeg har brukt mitt mye etter jeg kjøpte det, det hjelper skikkelig på!:-) Pleier å bruke det hvis jeg står eller går mye, sånn f.eks. når jeg lager mat, henger opp klær eller skal gå over lengre tid på kjøpesenter/butikk. Kjøpte mitt på Ditt Apotek, var faktisk noe billigere der enn på Apotek1 :-)

Back
Topp