Bekkenbånd

Momme

Elsker forumet
❤Januarlykke 2022❤
Junibollene 2023
Noen som har erfaring med bekkenbånd, og som vil dele disse med meg? :)

Jeg har de siste ukene fått større og større smerter i bekkenet, og til tider blir det så ille at jeg ikke klarer å komme meg opp av senga. Kan ikke å gå mange skritt før smertene tar overhånd. Fryktelig slitsomt og ikke minst upraktisk når man har en aktiv 1,5 åring og to hunder i hus.

Noen som har erfaring med bekkenbånd, og som vil dele disse med meg? :)

Jeg har de siste ukene fått større og større smerter i bekkenet, og til tider blir det så ille at jeg ikke klarer å komme meg opp av senga. Kan ikke å gå mange skritt før smertene tar overhånd. Fryktelig slitsomt og ikke minst upraktisk når man har en aktiv 1,5 åring og to hunder i hus.

Sliter med mye vondt selv, så nå har jeg bestilt belly bandit magestøtte/bekkenbelte. Håper virkelig det hjelper litt! Det hjelper meg litt om jeg «løfter magen» min litt, så derfor jeg tenkte at dette ville hjelpe meg. Ettersom jeg har forstått finnes det også noen som er mer for å stabilisere bekkenet, enn å støtte opp under magen [emoji4]

Sniker fra April, jeg fikk prøve av jordmor på jobben, for min del ble det mer vondt av å bruke det. Men så er hovedproblemet mitt låsning og ikke løsning, så det spiller inn [emoji4]

Nå har jeg kjøpt meg et bekkenbelte fra Vitus apotek, og jeg er veldig positivt overrasket over hvor mye det hjelper å få støttet opp bekkenet, ryggen og magen. Det gjør selvfølgelig fremdeles vondt, men det gjør det foreløpig mulig for meg å lufte hundene på noen småturer og å stå oppreist for å lage middag. Verdt pengene!

Nå har jeg kjøpt meg et bekkenbelte fra Vitus apotek, og jeg er veldig positivt overrasket over hvor mye det hjelper å få støttet opp bekkenet, ryggen og magen. Det gjør selvfølgelig fremdeles vondt, men det gjør det foreløpig mulig for meg å lufte hundene på noen småturer og å stå oppreist for å lage middag. Verdt pengene!

Men om du er flink til å bruke det så vil du kjenne at det blir bedre. Jeg bruker det så fort jeg reiser meg opp, både hjemme og ute :)

Back
Topp