Bekken

Ønske.

Glad i forumet
Julikulene 2020
Tja i dag 4+6 korsryggen min og høyre utside av rumpa låret tar livet av meg. På jobb å kan ikke fatte og forstå hvordan dette skal gå. Antar det kan være bekkene som begynner å bli på nær tur. Har i utgangspunktet en dårlig rygg blir spennende når jeg skal innom legen 4 november for noe annet
 
Samme problem her :-/ Korsryggen krangler altså noe så innmari. Vondt å stå, sitte, gå, ligge. Håper det roer seg litt.
 
Samme problem her :-/ Korsryggen krangler altså noe så innmari. Vondt å stå, sitte, gå, ligge. Håper det roer seg litt.
Dette høres helt feil ut. Men så godt at det ikke bare er meg. Jobbet 7.30 til15 i bhg i dag så hjem ordne 7 åringen til halloween fest. Vi var på skolen kl 16. Hjalp med og ordne i stand til festen (sa jeg skulle før jeg viste om spira)
Var på festen til 19. Ikke det lureste jeg gar gjort. Nå ligger jeg rett ut på senga. Og her blir jeg til i morra
 
Dette høres helt feil ut. Men så godt at det ikke bare er meg. Jobbet 7.30 til15 i bhg i dag så hjem ordne 7 åringen til halloween fest. Vi var på skolen kl 16. Hjalp med og ordne i stand til festen (sa jeg skulle før jeg viste om spira)
Var på festen til 19. Ikke det lureste jeg gar gjort. Nå ligger jeg rett ut på senga. Og her blir jeg til i morra

Åååh, stakkars! Hørtes skikkelig slitsomt ut.
Hahaha. Skjønner hva du mener med «godt det ikke bare er meg». Er faktisk fint å være flere. Jeg har vært i møter i hele dag og he måttet sitte rett opp og ned på harde stoler fra 07.00-15.00. Tror det må være musklene som påvirkes av hormoner eller noe for ryggen min har klikka helt. Fyyy som det verker.
 
Går stadig og tenker det kunne vært verre... Skal slutte med det uff får håpe kroppen får slappet litt av i natt hos deg også.. Funnet en ok stilling i senga ❤️
 
God bedring:bag:

Merket også noe i korsryggen igår men ellers befriende lite (enda)
Takk ☺️ har en legetime 4 november for noe annet men tenker jeg tar det opp der.
Har ett håp om at jeg holder til da i allefall. Er jo bare ei uke.
Vurderer litt til å fra om jeg skal si noe på jobben eller ikke.
 
Åååh, stakkars! Hørtes skikkelig slitsomt ut.
Hahaha. Skjønner hva du mener med «godt det ikke bare er meg». Er faktisk fint å være flere. Jeg har vært i møter i hele dag og he måttet sitte rett opp og ned på harde stoler fra 07.00-15.00. Tror det må være musklene som påvirkes av hormoner eller noe for ryggen min har klikka helt. Fyyy som det verker.
Hvordan går det med ryggen nå på morran? Her skal jeg prøve å ikke løfte eller gjøre dimme ting på jobb i dag men vi får nå se da
 
Back
Topp