Bekken?

PuseBebi

Nybakt mor for første gang
Juli13-jentene
Hei jenter

Våknet i natt av at jeg hadde smerter i høyre hofte/korsrygg. Har kjent den samme smerten på dagtid noen dager også. Spesielt hvis jeg har sittet litt for mye i samme stilling på jobb, men den er da som regel på begge sider. Det hjelper å røre litt på seg.

Dere som har slitt med bekkenet; Kan dette være begynnelsen på bekkenløsningsproblemer, eller kan det være bare vanlige "plager"?

Det var slik det startet til meg. men selvfølgelig trenger det ikke å bli verre :)

Det var slik det startet til meg. men selvfølgelig trenger det ikke å bli verre :)
Ok, takk. Satser på at det ikke blir verre, men greit å være litt obs på det, da :)

Høres jo litt sånn ut. Hos meg blir det også vondt av å ha samme stilling lenge,men også av mye bevegelse. Er jo så mange måter de kan arte seg på...

uff,ja jeg husker så vidt sist gang og tror det var sånn det begynte da..og i dag har jeg sotert babayklær fra loftet og sittet mye på gulvet.og jeg er helt knuuust i bekkenet no :/ nei la oss håpe det ikke utvikler seg for noen av oss :)

Isj, vi satser på at det ikke blir verre.

Har malt et strøk på barnerommet i dag og det har gått veldig fint, men å sitte 7 timer på jobb før det var ikke godt.

For meg er sitting værst. Fysioen min sier at rolig aktivitet er bra, men man skal tenke avlastning. Ikke samme stilling for lenge av gangen. Og vrikking på rompa er BRA!

For meg er sitting værst. Fysioen min sier at rolig aktivitet er bra, men man skal tenke avlastning. Ikke samme stilling for lenge av gangen. Og vrikking på rompa er BRA!
Da skal det vrikkes mye her i gården :) Godt jeg er er veldig glad i salsa og merengue :)

Back
Topp