Bekken

Embryoet og Meg

Andre møte med forumet
Jeg begynner å merke ømhet i bekkenet allerede... Regnet fra mensentermin så er jeg 5+1 uker på vei i dag. Dette er tredjemann og bekkenet var verre andregang enn første, tror det begynte i uke 12 sist.  
Jeg er veldig øm når jeg sitter i samme stilling, verker mellom beina når føttene er krysset, litt sånn knivstikk under rumpa... Dette lover jo godt!

Flere som har merket noe på bekkenet?
 
Merker ikke noe i bekkenet enda her :) fikk ikke problemer før de to siste mnd sist gang. Håper det bare er litt på deg nå å att det drøyer hvertfall litt lenger da. Lykke til!
 
Mitt bekken oppfører seg heller ikke spesielt bra. Er heldigvis ikke så ille enda, så krysser fingrene for at det holder seg stabilt en god stund. Forrige gang ble jeg 100% sykemeldt pga bekkenet allerede i uke 10, og vil nødig oppleve det igjen.. 
 
Jeg sliter veldig med bekkenet, har til tider problemer med å gå. Synes d er veldig tidlig da jeg bare er 6+2. Men slet en del med bekkenet sist gang også, så d er forsåvidt ventet..

Håper du blir bedre. Og husk at d er bedre å gå for tidlig til behandling enn for seint..
 
Back
Topp