Bekken trøbbel??

nysmurf

Flørter med forumet
Har begynt å få vondt i høyre lysken og i underlivet. Eller "beinet" rundt kjeden liksom. Plagene starter som regel etter 5 timer på jobb. Å har jeg såpass vondt att jeg ikke klarer å gjøre jobben jeg skal gjøre. Å nå har jeg de letteste jobbene siden jeg er gravid. Kan dette tyde på bekkenløsning???

Ja,desverre...eller en låsning i bekkenet.
Jeg skal til kiropraktor i morra,håper han klarer å knekke drittet på plass..
God bedring!:)

Hadde ikke noen sånne problemer med førstemann så er liksom helt ny på sånne ting. Liker dette dårlig, for det vil da si att jeg må redusere jobb tiden min veldig snart. For det gir seg vel ikke igjen.

Du kan være kjempe heldig å forebygge,eller få det under kontroll, hvis du begynner behandling nå,for i og med du var uten  plager sist,er det nok ikke usansynlig at du kan få bukt med dette.
Ta kontakt med kiropraktor eller manuelterapaut snarest,har hørt mye bra om begge! :)

Tusen takk for tipset :)

Det høres ut som bekkenplager, ja. Lytt til kroppen din og slapp av når den ber deg om det, ellers blir det veldig mye verre på kort tid..

Høres ut som bekkenplager og vil da tipse også om fysioterapeut. Her i Trøndelag er vi så heldige og ha et eget gravideopplegg hos fysioterapeut. Der vi er i grupper og rører oss litt "vennligbekkentrening", for så å gjøre en del VELDIG gode tøyeøvelser som hjelper masse til et slitent bekken. Det er øvelser som man kan gjøre selv når man kjenner man er sliten og begynner å få vondt.

I mine forrige to svangerskap klarte jeg å holde meg lenge i jobb pga dette, men denne 3 gangen har jeg vært litt sykmeldt, for det er mye verre denne gangen. Men verdt å prøve!

Lykke til uansett og håper du blir bedre.

Back
Topp