Bekken/symfyse plager allerede???

MammaTil1*VenterLillePrikk

Andre møte med forumet
Her værker jeg veldig i symfyse beinet. :(
Er helt øm hvis jeg trykker på det.
Flere som har fått plager med det? Er i dag 5+1 uker. Og syntes egentlig det er litt tidlig og.
Fikk bekken plager med første fra uke 16-18.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Noe av det første jeg har merka begge gangene, er vondt i korsryggen.. Forrige gang var jeg virkelig plaget med bekkenet fra uke 12-14, men hadde vondt i korsryggen hele tiden.. Bekkenplagene slapp aldri helt taket fra forrige gang, så merker det alt nå, hvis jeg står og går mye på hardt underlag hele dagen f.eks... Håper bare det ikke blir værre enn det er nå, på lenge enda, siden jeg bare er 4+1, syns jeg det er litt for tidlig å få de plagene :P

Jeg fikk også utrolig vondt i bekkenet for etpar uker siden, etter å ha snuppa i bæresele! Men det har gått ganske bra etter jeg sluttet med det, har tatt det VELDIG rolig også :)

jeg fikk vondt i bekkenet før testen var positiv .. Får veldig vondt på kvelden om jeg går og beveger meg mye om dagen.. 5 uker idag! :/

Her er det kun litt vondt i korsryggen, og "stikninger" nederst i magen fra tid til annen. Regner med det er livmora som vokser og strekker seg, håper bekkenløsning/låsning holder seg langt unna denne gangen ;)

Back
Topp