Bekken/rygg/mage smerter

Astroem

Gammel bruker, nytt bilde ;-)
VIP
Jeg lurer på om det er flere av dere som kjenner noe av dette nå ? :)

Jeg har utrolig vondt, stikkinger i skambeinet, og i bekkenet, d gjør så vondt :P.. Så har jeg også tidvis vondt på venste/høyre side av magen, både oppe og nede, det veksler litt :P

Er så redd for at det ikke skal gå bra, men samtidig så har jeg ikke hatt disse bekkensmertene og kvalmen ved SA*ene mine.. Noe jeg har til de grader nå :P

Jeg og har vondt i bekkenet. Ikke jævelig vondt, bare litt. Heldigvis. Forrige sv.skap greide jeg ikke gå ordentlig og var sykemeldt dritlenge. Det vil jeg ikke denne gangen :(

Hadde vondt i skambeinet, lysken og ryggen på slutten sist men ikke kjent noe enda.. Du skal se det går bare bra, er nok positive smerter :)

:) Mulig jeg kjenner det allerede i og med at jeg ble kvitt det kun for 6 mnd siden, men er stikkingene som er sjikkelig vonde, ikke hele tiden , heldigvis :)

Jeg kjenner ikke noe til det riktig enda men jeg hadde bekkenløsning når jeg gikk med Aron så er jo mye mulig det dukker opp denne gang også siden det er så kort tid siden. men hadde vært godt å slippe det altså :/

Mye vondt i korsryggen, masse vondt i ene hoften som går med ilninger nedover foten når jeg har lagt meg og vondt i ene ribbeinet faktisk :P hehe

Kjenner det litt i korsryggen, og litt i hoften, men det tror jeg er gangsperr etter sengekos;)

Jeg har vært i ett smerte helvete idag pga korsryggen :( det iler oppover ryggen og stråler nedover høyre lår! Så jeg var hos Kiro idag, det var heldigvis ikke tidlig bekkenløsning! Så skal tilbake imorgen bare til fysio denne gang.. Har også kjempe masse murringer/stikkinger i magen.. Og jeg har brunt utflod, så kjenner jeg er en smule redd for at dette skal gå gale..

Jeg har vært i ett smerte helvete idag pga korsryggen :( det iler oppover ryggen og stråler nedover høyre lår! Så jeg var hos Kiro idag, det var heldigvis ikke tidlig bekkenløsning! Så skal tilbake imorgen bare til fysio denne gang.. Har også kjempe masse murringer/stikkinger i magen.. Og jeg har brunt utflod, så kjenner jeg er en smule redd for at dette skal gå gale..
Å nei, håper det bare er en ufarlig blødning.. Klem!:)

har heldigvis ikke begynt enda :) men forrige svangerkap var slitsomt sånn.

Ryggen og lysken nå O kveld :/ men trur det er Pga gulv vasking :(

Ja!! Og jeg er bare 3+5. Skal gjøre alt for å holde det under kontroll som sist. Regel nr 1.: Trening!!

Back
Topp