mammatillille
Andre møte med forumet
Jeg har gått med et press nederst i magen mot underlivet de siste to dagene, virker som det har bedret seg litt, men er der ennå. Og det er konstant så og si. Her om kvelden fikk jeg også et par ubehagelige stikninger i høyre side med skambenet, ved lysken der. Ellers regner jeg med at jeg har fått bekkenløsning. Det verker i hoftene, spesielt venstre, konstant. Kjenner det godt når jeg ligger eller sitter, ingen stillinger er gode. Å ligge på venstre side er sjanseløst. Det er også ubehagelig å gå. Føles ut som hoftene mine blir presset fra hverandre på en måte. Når det verker i venstre hofte så verker det nedover i benet også. Som stråling på en måte. Jeg får så og si ikke sove om natten fordi det gjør vondt hver gang jeg snur og vender på meg. Har også sliti litt med å komme på do i forbindelse med dette press greine. Men fikk det til noen ganger igår. Men når jeg da først er på do så kan det gjør så vondt noen ganger at jeg bare vil gråte. Føles nesten ut som man skal føde ut rompa for å si det på den måten. Akkurat som om det er trangt, at noe presser på tarmen. Hva skal jeg gjøre? Hva kan dette være? Er det rett og slett bare bekkenløsning som ha slått ut ? Babyen sparker og danser fra seg som bare det inni der så virker ihvertfall som hun har det bra. Håper på raskt svar på noen rare spm