bekken løsning(?)

June_1

Betatt av forumet
Heisann, jeg har ikke vert så mye på nett nå i de siste dagene, er veldig opptatt nå i helgen. Men nå har jeg heldigvis ro resten av kvelden.
I dag og i går har jeg hatt vondt i hale benet og det stråler ned i høyre fot, er det en begynnende bekken løsning?

Alle har bekkenløsning, men noen føler den mer enn andre. Kan være tegn ja.

Æ har gått å trampa på sykeheimen i går å i dag. E heilt gåen i ryggen å smerta i magen(som har gått over no) Ble redd ei stund. Men e det vanlig å ha smerta i magen å ryggen så tidlig???

ORIGINAL: Caranthir

eg kjenner det godt.. både i magen og ryggen..!! Men det er vel livmora som veks..!!

det e no et godt tægn[:)]

jeg fikk bekkenløsing ganske tidlig med forje mann trur det var uke 10 eller noe så er jo fult mulig at du har begynnte å kjenne litt på det:( håper du slepp å få det!

Som oftest begynner ikke bekkenløsningen å melde seg før i 4. mnd, men tror du at det er bekkenet som begynner å skrangle bør du oppsøke hjelp asap! Sørg for å få treningsprogram og oppfølging. For meg gikk det alt for langt sist.

Lykke til!

Har en del smerter i magen og korsryggen som kommer å går. Det hjelper med varmepute heldigvis. Men er dette normalt ev forfor?

Jeg begynte å få vondt i bekkenet før jeg testet positivt.. Kan kjennes tidlig, ja! 

I forrige svangerskap hadde jeg en del vondt i bekkenet de 3 første mnd,men så gikk det gradvis over[:)]

Back
Topp