bekken løsning?

turteldue

Forumet er livet
VIP
hvordan blir dette egentlig oppdaget?

sitter her og kjenner at det ILER i beina fra bekkenet og ned...

HJELP?

kan dette være tegn på bekkenløsning?

ORIGINAL: turteldue

HJELP?

det samme lurer jeg på..

Har skjev korsrygg, men vært bra en stund etter jeg prøvde kiropraktor, men i dag har jeg faktisk hatt problemer med å gå.......................... og her iler det som bare det. [8|][8|][8|][8|]

Er man mere utsatt for bekkenløsning da man er skjev i korsryggen??

Jeg merker det utrolig godt i korsryggen og nedover mot halebeinet...spesielt når jeg ligger kjenner jeg det godt...må jo inrømme at jeg er litt bekymret..men får vel bare vente å se...

ORIGINAL: sengepolka

HJELP?

det samme lurer jeg på..

Har skjev korsrygg, men vært bra en stund etter jeg prøvde kiropraktor, men i dag har jeg faktisk hatt problemer med å gå.......................... og her iler det som bare det. [8|][8|][8|][8|]

Jeg går også til kiropraktor, har gjort det siden 2006. (da jeg ble gravid med min første!) Legen fant ut at jeg hadde skjev rygg, å fikk derfor letter bekkenløsning! [&:] Ryggen er ikke blitt bedre, men verre nå som jeg er gravid igjen!

ORIGINAL: Nikita86

ORIGINAL: sengepolka

HJELP?

det samme lurer jeg på..

Jeg går også til kiropraktor, har gjort det siden 2006. (da jeg ble gravid med min første!) Legen fant ut at jeg hadde skjev rygg, å fikk derfor letter bekkenløsning! [&:] Ryggen er ikke blitt bedre, men verre nå som jeg er gravid igjen!

er bedre igjen i dag , men er veldig spent på hvordan dette blir iom at ryggen er skjev...

HJELP?

Ja det er mange som opplever bekkenløsning på denne måten.
Jeg kjenner det i skambeinet og akkurat i lysken.
Særlig hvis jeg sprer beina veldig fra hverandre (gooood bye misjonærstilling[8D])

Jeg hadde bekkenløsning i mitt forrige svangerskap[&:] Noen av symptomene deres høres ut som det ja. Men er vi utsatt så tidlig i svangerskapet?? Og når vi er gravide så er bekkenet "mykere" eller "bevegelig" eller hvordan jeg skal forklare det[8D] Så vi må være forsiktige og ikke belaste bekkenet for mye[:)]

[&:] det er noe dritt !!!! bekkenløsning altså....hadde det i forrige svangerskap, og har faktisk begynnst å kjenne det i lyske og rundt korsryggen.....meeen hos meg forsvant det når barnet var kommet ut.....[:)] Men en ting som legen sa som visst var veeldig viktig...ikke sitt me føttene i kryss...eller kryss dei....det gjere saken verre [:)]

Back
Topp