Bekken låsning

isbjørn

Elsker forumet
Jeg var hos kiropraktor i går, og fikk beskjed om at jeg har bekken låsning. Isjiasnerven er i klem, så jeg får noen intense smerter plutselig. Kjenner det stort sett hele tiden, men er ikke så ille hele veien. Var første gangen jeg noen gang har vært hos kiropraktor, men følte ikke det hjalp. Kunne kjenne at han ikke fikk det på plass.
Jobber 60 %, og håper å ikke måtte gå ned mer i stilling. Er på småbarns avdeling, men det var det å sitte direkte på gulvet så gjorde det så ekstremt vondt plutselig. Kan ikke sitte slik mer vet jeg nå.
Flere med samme problem? Noen tips til hva som kan hjelpe?

Jeg ville gitt kiropraktoren en sjanse. Jeg ble myye bedre etter 3-4 behandlinger. Fra å vurdere krykker til å kunne gå fort opp trapper på 3 uker. Har fremdeles vondt, men er så mye bedre.

Jeg ville gitt kiropraktoren en sjanse. Jeg ble myye bedre etter 3-4 behandlinger. Fra å vurdere krykker til å kunne gå fort opp trapper på 3 uker. Har fremdeles vondt, men er så mye bedre.
Knakk han låsningen på "plass"? Kjente du når det var på plass? Er du sykemeldt pga det?

Knakk han låsningen på "plass"? Kjente du når det var på plass? Er du sykemeldt pga det?
Jeg var vond og øm i dagene etter, men jeg kjenner ikke om det er på "plass". Har jo muligens ulike låsninger. Jeg har mer muskulære smerter pga et låst og skeivt bekken som trekker feil på musklene. Har hatt denne låsningen siden 2011. Nå har hun hvertfall gjort livet mitt myye bedre :)

Er sykemeldt 40% pga bekken, men mest pga kvalme, hodepine og høyt blodtrykk.

Back
Topp