Bekken fra Helvette ...

linnh85

Glad i forumet
No begynner æ å bli syk på sinn snart .. Hatt bekkenplaga siden æ va i ca uke 17, men no e æ på tredje døgnet med bekkenet fra Helvette ... æ klare ikke lenger å kjenne om æ har modningssmerta eller sinnsyke smerta fra bekkenet :(
Phu ! D va godt å få d ut ! :p Fant ut at d va bedre æ kom me d til dåkker som forstår mæ enn til samboer som ikke vet ka man går gjennom akkurat no :p

Føler med deg! Var ekstremt plaga i første graviditeten. Klarte ikke kjøre bil siste mnden. Noe som var litt kjipt siden gubben ikke hadde lappen :p

Føler med deg! Var ekstremt plaga i første graviditeten. Klarte ikke kjøre bil siste mnden. Noe som var litt kjipt siden gubben ikke hadde lappen :p
Åj ! Den va kjip ja :O
På sønnen min hadde æ ingen sånne plaga, men ho her har virkelig kjentes :p
Biln klare æ enda å kjøre, men e så lite gangfør :/

Jeg er også veldig plaget med bekkenet mitt. Hadde et lite håp om at det skulle bli bedre, men neida.
- Det blir nok ikke bedre før etter fødselen tenker jeg :)

Jeg er også veldig plaget med bekkenet mitt. Hadde et lite håp om at det skulle bli bedre, men neida.
- Det blir nok ikke bedre før etter fødselen tenker jeg :)
Jm sa i dag at d va et godt tegn da kroppen gjør sæ klar for fødsel :) så får håpe d :p

Ja, det hadde vært flott:-D Nå er hodet festet og jeg er klar !
Ja, sier ikke anna :p Her festa hodet sæ allerede i uke 32, noe jm synes var veldig overraskende i og med at jeg har en unge fra før av :) Også han festa sæ i den uka, bare med rumpa ned :p

Back
Topp