bekken belte??

fillifjonka

Glad i forumet
jo jeg fikk enedelig lånt meg et bekken belte.
Mannen til ho jeg låner av kom med det i stad.
men hvordan i huleste skal jeg sette det på?

er bare en lang remse med strikk og borrelås egentlig..
finner ikke noe på google heller..

noen som har samme???

okai takk takk..[:D]
ja er liksom borrelås på to steder og de er motsatt av
hverandre.
ta det med legen når jeg skal til han igjen hvis jeg klarer å vente[&:]

Skal vel bare strammes på en måte oppå hoftene.. For å holde det sammen... Hvertfall det fysio gjorde på meg

midt på beltet er det en rød strek.denne skal ligge på midten rett under magen.så tar du d bakover og krysser d bak å fester borrelåsen fram igjen om du skjønner.du begynner fremme,midt på og krysser bak å drar frem igjen liksom..ikke alle d passer for.min bekkenløsning er fremme ved skambenet og synes bare dette gjør d verre da d strammer litt der.passer best for di med vondt i rompa sa fysio til meg.så du må bare prøve deg fram.skal være litt stramt.

årh tusen takk for tips..[:D][:D]
klarte å få det på hvertfall. men om det funker
er jeg mer skeptisk på for jeg har vondt fremme jeg å.
rompa er bare av og til..

men men.. det er verdt et forsøk. skal ut i morgen og spise lunsj
så da får vi se..[:)]

å sitte me er helle rikke noe behagelig så kanskje best å bruke kun ved gåing....

et bekkenbelte bør settes på av fagfolk slik at det blir satt på rett om ikke så vil du bare få mer vondt når du bruker det.....
Du kan sikkert snakke med jordmor om hun kan hjelpe deg, eller en annen på helsestasjonen.
Men om de er satt rett på så skal det ikke gjøre vondt men kan være litt ubehageligt.

+at de finnes i div str så det du har må være i rett str om du skal få det til å sitte bra.
Sko gjerne ha hjulpet deg men det kan nok bli en lag tur om jeg ikke husker heilt feil....

ORIGINAL: Phu/Famy

et bekkenbelte bør settes på av fagfolk slik at det blir satt på rett om ikke så vil du bare få mer vondt når du bruker det.....
Du kan sikkert snakke med jordmor om hun kan hjelpe deg, eller en annen på helsestasjonen.
Men om de er satt rett på så skal det ikke gjøre vondt men kan være litt ubehageligt.

+at de finnes i div str så det du har må være i rett str om du skal få det til å sitte bra.
Sko gjerne ha hjulpet deg men det kan nok bli en lag tur om jeg ikke husker heilt feil....

Å tusen takk for tipset..[:D]
Jeg fikk det av ei som er noe større enn meg.
men føler jeg får det til å sitte sånn noen lunde.
Men merker jeg kunne trengt en hjelpende hånd.
skal forbi helse stasjonen i dag så tenkte å stikke nesa innom der å høre om noen kunne se på det for meg
Hehe ja helt til sørlandet...[:D][:D]

men tusen takk for alle tips..
helt topp..

event ta ein tur innom på OrtopediService de kan sikkert og hjelpa deg.....

Back
Topp