bekkeløsning?

Lillenurkmars2015

Betatt av forumet
off. i dag går alt gale. He så og sei halsbetennelse, viste ikke på blodprøven eg tok nå, men kjenne d komme. E tredje gongå eg får halsbetennelse i dette svangerskapet. 
Også pludselig fek eg sånt "vokse" smerter i føttene. 
Å nå he eg sinsykt vondt i ryggen. først kjente eg d i hoftå, måtte liksom ta på d og klemma også kom d og jekk vekk også kom d me ein gong tilbake. vetsje kos eg ska forklara d. så fekk eg driiid vondt i korsryggen. Så eg måtte legga meg ner på golve, va vondt å røra på meg.

Dette e mitt fuste svangerskap så alt e nytt for meg. Ke trur dåkke? og kosen føles d å ha bekkenløsning/låsning? 

Jeg hadde også noe liknende i ryggen/hoften..Men det gikk over for meg.. Så det kan ikke ha vært bekkenløsning.. Men du må være obs :-)

er det i korsryggen er det låsning... ta deg en tur til fysio.. jeg var plaga forrige svangerskap, men fysio løste opp korsryggen og retta noen skjevheter. så i dette svangeskapet har jeg ikke vert plaga..

Jeg hadde nettopp halsvondt, med skikkelig vondt i ryggen og beina.. det var rett og slett en del av viruset jeg hadde :-/ Heldigvis gikk det over.
Håper det ikke er bekkenløsning/låsning hos deg.. Uansett, god bedring <3

Back
Topp