Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åh! Det ønsker jeg meg også!!Årh, den tidsklemma!
Gi meg en kokk og en vaskehjelp...
Kokk hadde tatt kaka!Følger med her! Med 100% jobb, og to førsteklassinger, og en mann som jobber kveld annenhver uke (kl 14-22)..så tar jeg imot tips![]()
Enig med de over, vaskehjelp og kokk hadde vært digg![]()
Kanskje det kan hjelpe å ha en søndag i ny og ne der man lager maaasse mat av ulik slag som kan fryses ned, så kan man bare varme opp middag de dagene det er mest hektisk? Da må man jo ha tid til p lage masse mat en søndag da, menKokk hadde tatt kaka!Middagstiden er vanskeligst. Vi er hjemme fra bhg sånn 16.30 - 16.45 og da skal jo gjerne lillemann ha en liten vask av lanker og ansikt og ofte må vi bytte tøy (sandkassegutt) så må vi skravle litt og finne noe å gjøre til han mens jeg lager mat. Da er klokken vips 17! Så tar det en halv time å lage mat da så middagen blir sjeldent før 17.30 også skal han liksom spise kveldsmat før han legger seg 18.30-19.00 også??
![]()
Kokk hadde tatt kaka!Middagstiden er vanskeligst. Vi er hjemme fra bhg sånn 16.30 - 16.45 og da skal jo gjerne lillemann ha en liten vask av lanker og ansikt og ofte må vi bytte tøy (sandkassegutt) så må vi skravle litt og finne noe å gjøre til han mens jeg lager mat. Da er klokken vips 17! Så tar det en halv time å lage mat da så middagen blir sjeldent før 17.30 også skal han liksom spise kveldsmat før han legger seg 18.30-19.00 også??
![]()