beitostølen i helga ja..

hamarjente

Forelsket i forumet
fra fredag til søndag er vi tre par som skal til beitostølen...der blir det peppes og bar til bar runde på fredag...bading og spa på lørdag samt tre retters middag med fri tilgang til alkohol...skal bli deilig med en helg hvor vi bare kan slappe av med venner og tenke på oss selv...mamma skal passe marcus..noe jeg setter pris på...er jo stas for henne å ha barnebarnet også:)de koser seg mye sammen.

så god helg til alle dere også:)
jeg skal værtfall kose meg:)

Å det hørtes helt nydelig ut. Har bare godt av å komme seg bort litt!! Skal ut på jentekveld i kveld[:)] Gleder meg! Kos dere så mye i helga, skriv referat når du kommer hjem da.
God helg[:D]

Det der hørtes slett ikke verst ut!! Vi får besøk av min mamma og min bror som hadde bursdag på mandag. Har ikke sett dem på 4 måneder så det blir koselig [:)] Kos deg masse i helga - og god helg til alle andre også [:D][:D][:D]

ååå drømmeweekend jo[:D]
håper du koser deg max!! og får et flott opplevelse!
ha en riktig god helg[:D]

såååå koselig da [:D] Kos dere LOTS! (regner med det ikke blir vanskelig[;)])

Klem

Høres helt supert ut!! Jeg gleder meg villt til lørdag 19 november for da reiser jeg og min kjære til Gøteborg og julemarked i Liseberg. Svigermor skal passe jenta vår! Og jeg er helt enig med deg at vi har veldig godt av en sånn helg og at det er koselig for besteforeldrene å passe barnebarna. Svigermor og svigerfar bor i Kristiansand og vi bor i nærheten av Haugesund så det er ikke så ofte de får se henne!

Du må koze deg glugg i hel [:D]

Back
Topp