Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Noen som har en mening om det blir bra å beise denne i mørkebrunt eller ikke? Den passer ikke inn sånn som den er nå siden alle andre tremøblene våre er i mørkebrunt..
Det kommer nok til å bli fint! Har gjort det med stue og spise bordet. Pussa det godt ned, ettersom mitt var lakka, deretter vaska eg det med strekt salmiakk vatn, so beisa eg det, x 2,alt etter kor mørk farge du vil ha...eg brukte mokka... deretter lakka eg det med silkematt lakk x 2....vart veldig fint[:D]
heia snuppa.. har du begynt å henge her også.. er skikkelig morro her inne. jeg koser meg med alle ideene fra de superflinke jentene her inne.
den blir mega fin i mørk beis. lykke til!!
Når jeg har beisa har jeg pussa møblet ned, så lakka over med vannbasert lakk. Når det var tørkt beisa jeg, brukte sånn pulver du blander med vann. Fargen jeg beisa med het "Mørk Valnøtt" og jeg beisa 2-3 ganger. Kjempelett! Hadde beisen på en liten flaske og brukte svamp for å gni det inn i møblet. Etterpå lakka jeg over med oljebasert lakk.
blir kjempe fint..[:)]
men et lite tips..dersom du ikke bruker lakk etter beisinga så kan du faktisk "fylle" på med beis..dersom det skulle bli hakk etc.
eneste som er kjipt dersom du ikke bruker lakk er at du kanskje får litt beis når du tørker støv med våt klut..[:'(]
Jeg har nettopp beisa spisestue møblene mørkebrunt. Pussa bare ned og brukte en beis som het brun 907[:)] Påførte med svamp. Tok to strøk for å få det skikkelig brunt. Også gjorde jeg ikke noe mer..
Thea og Ida`s mamma: Hei! :) Ja, driver å pusser opp ett eldre hus som vi flyttet inn i desember også! Ja, utrolig flinke jenter! Bare å spør, så vet de :) Kjempekjekt å henge her!!
Tusen takk for det :) Har kjøpt beis nå, så skal begynne i kveld. Gleder meg! :)
Takk for alle gode tips alle sammen! Tror jeg har en plan nå! :)