Beinhinnebetennelse

Hønepøne+2

Gift med forumet
Noen som har noen lure råd eller tips for å få det bort? Helst for alltid!

Var hos legen når det kom første gang for 6 år siden. Fikk da beskjed om å holde meg i ro og det funker jo helt til jeg starter å trene igjen[8|]

har også hørt at man skal ta det med ro.

vet ikke om du kan bruke noen form for støtte ??

jeg har hatt det i leggen før, og det er knallvondt... og går ikke over uten at du hviler... men når man vil trene er det kanskje ikke så lett..
kanskje du må finne en annen treningsform som ikke belaster der du får betennelse???

dette kommer jo av overbelastning.. på lik linje med senebetennelse liksom....

Huff, har du fått det igjen? Så utrolig kjipt!
Jeg har bare ett tips, bli lat som meg! [:'(] Helt sikkert ikke det du ville høre....

Hvile til det går bort, så starte treningen saaaaakte og graaaadvis med gode sko [8D] Kjedelig, men fungerer best i lengden [:)]

Er jo med i skrittellerkonkurranse på jobb, så har trent 5 ganger i uka i det siste pluss masse turer.. Var nok turen på to og en halv time på grus/asfalt i går som var utslaget[8D] Dumme, dumme konkurranseinstinkt[8|]

Ingen som kan anbefale en mirakelte eller noe i den dur. Må jeg roe meg igjen??? [8D] Har blitt helt hekta på trening nå. Kunne trent 7 dager i uka om det ikke hadde vært slemt mot mann og barn[:-] Hjelpes. Har blitt treningsnarkis[8D]

Nei, satser på at det bare er gangsperr som likner på beinhinnebetennelsen.. Men blir yoga og spinning de neste dagene for sikkerhetsskyld[:)]

Bare meg som leste bihulebetennelse og ikke skjønte hvorfor dere pratet om trening og gåing...? [8|][8D]

ring naprapatlandslaget på tårngalleriet!!!!! OG trapp ned på teninga! :):):):):):):):) de er kanondyktige,spør etter erik!

evt bli lat som meg og marimari.

ORIGINAL: ohBaby!

ring naprapatlandslaget på tårngalleriet!!!!! OG trapp ned på teninga! :):):):):):):):) de er kanondyktige,spør etter erik!

Off, må gjerne det, men har jo ikke nok timer i døgnet nå og ser for meg at naprapat blir midt i arbeidsdagen og er ikke så fan av å stikke fra jobb[8|] (dumme samvittighet). Kan fint trappe ned på trening, men det hadde vært bedre å bare bli kvitt det en gang for alle. Det går bort om jeg slutter å trene og kommer tilbake når jeg trener[:'(]

Fant jo ut i permen at lat ikke funket for humøret mitt[8D]

ORIGINAL: Kaizer

Bare meg som leste bihulebetennelse og ikke skjønte hvorfor dere pratet om trening og gåing...? [8|][8D]

ORIGINAL: Hønepøne09

ORIGINAL: ohBaby!

Off, må gjerne det, men har jo ikke nok timer i døgnet nå og ser for meg at naprapat blir midt i arbeidsdagen og er ikke så fan av å stikke fra jobb[8|] (dumme samvittighet). Kan fint trappe ned på trening, men det hadde vært bedre å bare bli kvitt det en gang for alle. Det går bort om jeg slutter å trene og kommer tilbake når jeg trener[:'(]

Fant jo ut i permen at lat ikke funket for humøret mitt[8D]

du kan få timer både før og etter jobb,og i helgene. :) no prob skjønner du. ;) men de er allefall kanondyktige på å behandle,og finne årskaer,og de trener masse selv,så har sikkert mye gode råd. :)

Hadde det mye helt til jeg dro til fysio å fikk behandling med nåler! Aldri fått det igjen!![:D]

ORIGINAL: juuli

Hadde det mye helt til jeg dro til fysio å fikk behandling med nåler! Aldri fått det igjen!![:D]

Liiiiker¨å lese denne!

Back
Topp