Beinet sovner når jeg går

Stikkelsbæret

Forelsket i forumet
Dette har skjedd litt til og fra de siste ukene.
Kjenner et lett ubehag litt til høyre for korsryggen, og når jeg går kjennes det ut som om høyrebeinet sovner... Prikker fra leggen, og helt ut i tærne. Må liksom stoppe opp for å riste liv i beinet etter ei stund, for å få i gang blodsirkulasjonen. Gjør ikke vondt altså, bare en smule plagsomt [8D] Skjer ikke hele tida, men innimellom, og helt uavhengig av om jeg har vært mye/lite i bevegelse.

Tenkte å ta det opp med legen på tirsdag, men noen som har erfaring med noe liknende?

Jeg husker fra forrige svangerskap at div kroppsdeler sovna veldig lett, også når de "var i bruk"...Jordmor så den gang at et ikke var farlig.

kan merke at armer og bein sovner kjappere, men ikke mens jeg går[8D]
håper legen har noen svar til deg og forhåpentligvis noen råd som hjelper[:)]

jeg gikk med to bein som sov i forgårs etter jobb..
sinnsykt ekkelt følte som at jeg skulle falle sammen hvert steg jeg tok..
Tror dette har noe med at sirukasjonen ikke er like god som når en ikke er gravid...

Jeg får den "sovna" følelsen i hele forann på overkroppen. Fra bekkenet til puppene. Ikke så ofte. Men veldig merkelig. Sovner jo ikke akkuart, men er den samme prikkinga=P.

Takk for svar, jenter [:)]
Virker som det ikke er helt unormalt da. Og jeg merker også at hendene sovner raskere enn ellers.
Men hadde vært litt greit å kunne gå en tur som er lengre enn 5 min før jeg må ta en hvil [8D] Blir liksom ikke så effektiv gange [:)]

Jeg har merket i det siste at armene sovner bort av og til, ganske ekkelt, men det går heldigvis fort over[:)]

Back
Topp