beina mine ser ut som...

pupple

Forumet er livet
beina til bestemora mi[&:]

svosj plutselig skikkelig masse vann..[:@][:o][:(]
ikke er d behagelig, og d ser helt forferdelig ut.[:(][:(][:(]. følte ikke jeg kom til å få så mye denne ganga, men da følte jeg nok feil.. og jeg er jo sååå forsiktig med salt[:(]

så vittig.. prata just med ei venninne, og ho sa akkurat d samme!!
mora ho si går t akupunktur, og d hadde hjulpet på ho. ho har så mye vann til tider.. ikke gravid ho da, hihi!!!

men to ganger i uka..[&o] stønn..!!!
er d kjedeligste jeg vet å avsted for å gå til lege/tannlege osv.
må høre om noen kan anbefale en..

må man ha henvisning??? blir d billigere da???

jeg har vært heldig og sluppet åreknuter da. (til nå iallefall) og er selvsagt veldig glad for det!! vi får vel litt hver..[;)]

burde vel få strømper !!! drikker masse vann. ble nok litt lite i går, så d kan jo hende d er grunnen til at d var ekstra ille..

ORIGINAL: Ihne

ORIGINAL: pupple

Du må nok ikke ha henvisning nei.
Vet ikke om du får det billigere om du har henvisning.
Kan du ikke ringe en akupuntør og høre. De vet som regel om man får det billigere/dekket når man er gravid.

Jeg går jo til fysio nå, og må betale hver gang. Dette fordi hun som har med bekkenplager ikke får dekket det gjennom trygdekontoret mer[>:]

har hørt man får dekket d ved bekkenløsning, og at d er kun den diagnosen de dekker for, så jeg fikk ikke no sist. låsning i bekken.. var på nav de sa d ja.. før dekka de veldig mye mer visstnok..

men vi er jo heldig på jobb da.. de dekker 80% a utgifter til både fysio og kiropraktor[:)] man må forskuttere d da, og gi kopi a regninga.. også må man skatte a d for d blir en "gode"!!

Uffda...

Jeg hadde også mye vann i kroppen, men så hadde jeg sf også da... Jeg vet det er slitsomt, men bare ta et med ro du med god samvittighet[:)]

Mye vann i kroppen er pyton [&:]
Jeg har også hørt av flere som har gode erfaringer med akupunktur [:)]

ORIGINAL: *Ain@

ORIGINAL: pupple

Ikke hvis du går hos de som driver privat. Du kan høre med jordmor om de har slikt tilbud på fødeavd? Her hos oss får vi gratis akupunktur på fødestogo, ved bekkenløsning og div 

på føden på SSK er de så underbemanna at d tviler jeg på.. de har nesten ikke folk som vil ha sommerjobb der, fordi de har rykte på seg for at d er helt j hektisk å jobbe der!! er noen jm der nede som kan akupunktur.. men ikke mange.
men kan jo hende jm vet om noe.. men rart ho ikke har sagt no da, for ho vet åssen d er med meg og vannet.
skal jammen spør ho, men ho har ferie.. d samme har legen min.

Back
Topp