Behovet for søskenvogn?

Chranne

Betatt av forumet
Hei! Nå er det en mulighet for at det blir to tette her i gården med 19 mnd mellom storesøster og lillebroster. Jeg er veldig usikker på behovet for søskenvogn og om eventuelt bugaboo donkey er verdt pengene. (Er stort sett den jeg har i tankene men kom gjerne med andre inspill/erfaringer) Noen som har tråkket løypa før meg som kan komme med erfaringer?

Vi har city elite fra før og vært fornøyd med den vogna men har savnet at sportsdelen kan vendes begge veier.

Jeg har 19 mnd mellom eldste og mellomste og vi kjøpte søskenvogn da eldste var såpass liten når mellomste ble født og jeg orket ikke bære han når vi skulle ut å gå eller når jeg var alene med dem. Han ville ikke så på ståbrett så da var valget lett :D Vi har en Easywalker søskenvogn, fornøyd med den. Men har ei venninne med 17 mnd mellom ungene og hun kjøpte Bugaboo Donkey, veldig fornøyd med den sier hun :)

Har 15 mnd mellom mine. Hadde ikke klart meg uten søskenvogn. Både henter og leverer i barnehage og da må minstemann være med. Ellers helt nødvendig når jeg skal flytte meg fra a til b uten bil. Har emmaljunga dobbel viking og veldig fornøyd med den. Hovedkriteriet mitt var at sportsdelen må kunne vendes mot meg. Ville ikke ha Donkey da jeg synes den virker ustabil og lite demping (men vet at andre er helt uenig med meg der ) :bag:

Har 15 mnd mellom mine. Hadde ikke klart meg uten søskenvogn. Både henter og leverer i barnehage og da må minstemann være med. Ellers helt nødvendig når jeg skal flytte meg fra a til b uten bil. Har emmaljunga dobbel viking og veldig fornøyd med den. Hovedkriteriet mitt var at sportsdelen må kunne vendes mot meg. Ville ikke ha Donkey da jeg synes den virker ustabil og lite demping (men vet at andre er helt uenig med meg der ) :bag:

Ops skulle være smilefjes på slutten der :)

Jeg er veldig fornøyd med Bugaboo Donkey [emoji4] Såå ålreit at den kan gjøres om til enkeltvogn!

Det er 11,5 mnd i mellom mine. Bruker den hver mandag til fredag i barnehagen, og ellers ved behov som feks når vi er på kjøpesenter o.l. Angrer ikke på kjøpet, men det er jo klart at vogna er dyr [emoji28]

Back
Topp