Bkno1389982
Første møte med forumet
Hei dere! Har til nå jobbet 100%, men er så fryktelig sliten og griner av alt, eller eksploderer for den minste ting. Sover i tillegg innmari dårlig, og har vondt i hodet så å si hele tiden (men er ikke svangerskapsforgiftning, det har legen under kontroll ). Jeg var hos legen for svangerskapskontroll uke 28 for to dager siden, og hun mente at pga hodepinen min burde jeg være litt obs, og gi beskjed hvis jeg mente jeg hadde behov for gradert sykemelding. I går var en helt forferdelig dag, og jeg har nå bestemt meg for å be om litt sykemelding - men legen har ikke tid til å se meg før om 14 dager, i følge de som bemanner sentralbordet. Jeg tar såklart timen jeg kan få da, men lurer på hvordan dere andre blir behandlet i slike situasjoner? Er det vanlig å måtte vente så lenge på time, selv om man opplyser om at det er snakk om sykemelding ifm svangerskap når man ringer for å få time?
Jeg burde såklart bedt om sykemelding da jeg var hos legen, men hadde time på en mandag, og mandager er stort sett gode dager siden jeg har hatt hele helgen til å hvile på...
Vet at ingen kan hjelpe meg å få time tidligere, men blir litt frustret over hvordan jeg behandles av legekontoret mitt, og lurer på om det er sånn det er :/
Jeg burde såklart bedt om sykemelding da jeg var hos legen, men hadde time på en mandag, og mandager er stort sett gode dager siden jeg har hatt hele helgen til å hvile på...
Vet at ingen kan hjelpe meg å få time tidligere, men blir litt frustret over hvordan jeg behandles av legekontoret mitt, og lurer på om det er sånn det er :/