Sniker
Jeg brukte søskenvogn til mine og eldste var over 3 år da babyen ble født. Nå sitter de i sykkelvogn sammen om vi skal gå langt til butikken eller barnehagen og de koser seg sånn sammen. Helt klart JA fra meg
Skulle jeg fått to tette nå, ville jeg ha skaffet en Babyjogger City select lux. Finnes på bruktmarkedet også. Veldig fleksibel vogn med mange mulige innstillinger for bag, seter, sittesete, søskenbrett. Og mener det er håndbrems også som er en fordel med tungt lastet vogn. I tillegg god handlekurv. Denne bygger i lengden og tar mindre plass å oppbevare.
En annen mulighet til Uppababy Vista. Den er helt perfekt om du triller mest i urbane strøk. Bygger i lengden og kan stå av seg selv sammenlagt så den er enkel å sette under ei trapp eller i et skap når man har to sittedeler til den. Bygger også i lengden.
En god gammal klassiker er såklart Bugaboo Donkey. Den finnes det masse av på bruktmarkedet og de holder seg godt, samt enkelt å kjøpe ekstradeler om noe må byttes ut. Pluss for at den er smal som dobbelvogn og enkelt kan gjøres om til en singelvogn så du har mange muligheter.
Bor man landlig til og triller mye ulendt, samt har god plass til oppbevaring er en brukt Tfk tvillingvogn eller nyeste modell Tfk Mono kombi duo en skikkelig god vogn. Kommer seg rundt overalt og har håndbrems. Bygger i bredden og kan ikke endres sånn sett, så denne trenger du litt stor gang for å oppbevare.
Thule urban glide sin tvillingvogn er også en traktor av en vogn som kommer seg overalt, har håndbrems, men samtidig har overraskende lav vekt.
En annen mulighet er Mountain buggy sin tvillingvogn som er ganske lik bare minus håndbrems.
En mindre variant som ikke velter seg i like heftig terreng, men som likevel har utrolig god trillekomfort, er Babyjogger City mini GT double. Denne tar mye mindre plass sammenlagt, samtidig som det er god og romslig sittekomfort for barna.
Andre spennende vogner som jeg ikke vet for mye om er Cybex Gazelle og Emmaljunga super viking med søskensete. Sistnevnte finnes nok bare på bruktmarkedet nå. Mener emmaljunga også har en utgått modell som heter double viking, det virker også som et godt bruktkjøp.
Og husk at brukte vogner kan det prutes på

hilsen hun sov har både solgt og kjøpt mye vogner.