Datteren min vil være 1 år og 9 mnd når hun blir storesøster. Lurer på å kjøpe en søskenvogn, men er så usikker på om behovet er reelt? Noen med erfaring som vil dele? ☺
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva med ståbrettVi har 2 1/2 km til barnehagen så tenker det blir litt langt å gå.... er egentlig litt langt å gå til det meste....hmmm! Får vente litt å se hvor glad vesla blir i å gå etterhvert.
Kanskje det er lurere ja... men de jeg har sett bråker noe inne granskauen mye.. men det er helt klart billigere enn en søskenvogn ☺Hva med ståbrett
Jeg også tenker at det kan Være kjekt... Vi har en på seks også så er jo ofte lenge ute og mye på farten. Tenker at det må være kjekt for mellomsten å kunne få slappe av I vogna iløpet av dagen... ☺20 mnd mellom mine. Her måtte vi ha søskenvogn. Han sov gjerne en dupp på dagen ennå.. Prøvde ståbrett, men det ville han ikke. Har ikke lappen selv, så var avhengig av å kunne ta med begge hit og dit uten å tenke på dupp da og da.
Så første tiden ble det tvillingvogn hvor de var siden av hverandre. Og etterhvert ble det phil and teds da minste kunne sitte bak. Tilslutt ble vogna bare brukt i sommerferie![]()
Jeg også tenker at det kan Være kjekt... Vi har en på seks også så er jo ofte lenge ute og mye på farten. Tenker at det må være kjekt for mellomsten å kunne få slappe av I vogna iløpet av dagen... ☺
Jeg hadde definitivt kjøpt om du går mye. Selv om barn vil gå selv så er det ikke alltid de går fort nok. Jenta mi vil ofte gå selv, men hun får ikke lov om vi ikke har tid. Da hadde vi aldri kommet oss noe sted. Hun er straks 2.Vi har 2 1/2 km til barnehagen så tenker det blir litt langt å gå.... er egentlig litt langt å gå til det meste....hmmm! Får vente litt å se hvor glad vesla blir i å gå etterhvert.