Behov for deres mening...

Vårbarnet

Blir kjent med forumet
Hei..
Helt ærlig dere... Hva synes dere om guttenavnet Timo/Thimo?

(Vi har en storebror med et navn som betyr Guds Gave og Navnet Timo betyr Ærer Gud)

Hva synes dere? Blir veldig takknemlig for svar.:anyone

Jeg assosierer navnet med en pomeranian, ikke en baby:) men det er meg da:)

Synes det var veldig kult jeg :p Minner meg om navn som Leo, Mio, etc i stil.

Synes dessverre ikke det er så veldig fint... men nå liker jeg navn som er skikkelig harde og staute :)

Helt ærlig? Så minner det meg av en eller annen grunn om han i Løvenes Konge.. Han lille kompisen til Simba.
Aner ikke hvorfor.

Jeg er også en sånn en som liker trauste navn, vi er forskjellige heldigvis :)

Har ikke hørt det før, men synes det var fint. Uten h:) hvilken opprinnelse har navnet?

Hadde valgt Timo fremfor Thimo da :) så lenge det klinger godt med storebror og etternavn så er det ingenting i veien for å kalle sin lille for det :-) jeg kjenner en liten timo-hund, men det skal godt gjøres å finne et navn som IKkE er brukt til hundenavn :p

Helt ærlig? Så minner det meg av en eller annen grunn om han i Løvenes Konge.. Han lille kompisen til Simba.
Aner ikke hvorfor.

Jeg er også en sånn en som liker trauste navn, vi er forskjellige heldigvis :)
Kanskje fordi han heter Timon ;) Er jo nesten samme navnet.

Syntes det minner om et dyrenavn av noe slag. Men nå er Eg av typen som liker litt "harde" norske guttenavn :)

Jeg syns det "passer" til en baby, men passer det til en voksen mann? Jeg stiller meg alltid det spørsmålet. Også omvendt. Passer eksempelvis navnet Bjørn til en baby? Jeg syns ikke det...

Jeg synes det er fint :)

Back
Topp