Noen andre som har søkt svangerskapspenger? Lurer på om det tar kortere tid enn de fire ukene de skriver, før man får svar? Jeg sendte inn elektronisk torsdag, og jobben sendte inn inntektsopplysninger fredag. Så de skal ha alt de trenger.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det var i år, for noen mnd siden. Håper det går fort å få svarOkei, ja, får bare håpe det lover svar denne uken er det lenge siden veninnen din søkte? Er det flere år siden?
Hvordan fikk du svar? Fikk du beskjed via min side, eller via brev først? Håper jeg er like heldig Greit å bare vite at det et i orden, både for meg og arbeidsgiver, de tenker veldig på at jeg egentlig står uten inntekt for vaktene jeg skulle jobbet nå mens vi venter.. (og det gjør jo selvsagt jeg og).Søkte i september i år og det tok 4 dager før jeg fikk svar
Hvordan fikk du svar? Fikk du beskjed via min side, eller via brev først? Håper jeg er like heldig Greit å bare vite at det et i orden, både for meg og arbeidsgiver, de tenker veldig på at jeg egentlig står uten inntekt for vaktene jeg skulle jobbet nå mens vi venter.. (og det gjør jo selvsagt jeg og).
Noen andre som har søkt svangerskapspenger? Lurer på om det tar kortere tid enn de fire ukene de skriver, før man får svar? Jeg sendte inn elektronisk torsdag, og jobben sendte inn inntektsopplysninger fredag. Så de skal ha alt de trenger.
Skal holde deg oppdatert (og du meg ). Håper vi får svar snart! Ser jeg ligger en uke foran deg da (sendte inn forrige torsdag, inntektsopplysninger forrige fredag). Hadde håpet på et svar uken som vart nå, men nei.. krysser fingrene for at vi ikke trenger å vente ut i den fjerde uken (de sier det er opp til fire ukers behandlingstid)..Jeg sendte inn elektronisk søknad om svangerskapspenger på mandag og arbeidsgiver sendte inntektsmelding på onsdag. Venter spent Håper vi får raskt svar begge to
Det håper jeg også Okei, da håper jeg at du får svar denne uken! Krysser fingrene for det jeg ogsåSkal holde deg oppdatert (og du meg ). Håper vi får svar snart! Ser jeg ligger en uke foran deg da (sendte inn forrige torsdag, inntektsopplysninger forrige fredag). Hadde håpet på et svar uken som vart nå, men nei.. krysser fingrene for at vi ikke trenger å vente ut i den fjerde uken (de sier det er opp til fire ukers behandlingstid)..
Føler på det samme. Ikke bare bare å vente! Redd for å få avslag og måtte gå gjennom hele prosessen på nytt..To uker i dag, enda ingenting.. Kjedelig, klarer ikke senke skuldrene før jeg har et vedtak..
Føler på det samme. Ikke bare bare å vente! Redd for å få avslag og måtte gå gjennom hele prosessen på nytt..
Nei, det skal vel være bankers, men hun på nav (før jeg fortalte saken) sa at de generelt også så på om det var sykepenger som var riktig ytelse. For min del kan jeg ikke motta sykepenger da jeg var gått på AAP, men jeg hadde jo også jobbet om jeg ikke var gravid, så kan ikke to at de kan mene det er ytelsen jeg skal ha (men ikke har krav på, så blir ingen penger). Men å ikke ha dette i orden er veldig stressende..så lenge jordmor eller lege vurderer at det er behov for svangerskapspenger har ikke nav lov til å avslå
Okei, så bra! Mener jeg har lest noe om at måten legen/jordmor skriver vurderingen har noe å si, at de burde bruke ord som «skal ikke» «må» osv. Min lege har skrevet at jeg «rådes» til tilrettelegging/omplassering, redd det ikke er spesifikt nok er allerede tatt ut av jobb og kan ikke arbeide på arbeidsplassen min. Kan hende jeg bekymrer meg unødvendigså lenge jordmor eller lege vurderer at det er behov for svangerskapspenger har ikke nav lov til å avslå
Nei, det skal vel være bankers, men hun på nav (før jeg fortalte saken) sa at de generelt også så på om det var sykepenger som var riktig ytelse. For min del kan jeg ikke motta sykepenger da jeg var gått på AAP, men jeg hadde jo også jobbet om jeg ikke var gravid, så kan ikke to at de kan mene det er ytelsen jeg skal ha (men ikke har krav på, så blir ingen penger). Men å ikke ha dette i orden er veldig stressende..