Behandlingstid NAV

gulltre

Betatt av forumet
Julibaluba 2017
Stemte den antatte behandlingstiden for søknad om foreldrepenger for ditt fylke?
Jeg fikk beskjed om å ikke søke før tidligest 6 uker før permisjon (pga inntektsopplysninger) men ser at behandlingstiden er 10 uker...?!
Spent på når jeg får svar...

I mitt fylke er også behandlingstiden 10 uker, men fikk svar etter bare 3-4 dager om at den var godkjent [emoji4]

10 uker her også, og hvis den stemmer får jeg svar et par dager etter at permisjonen skal starte [emoji85] måtte jo søke etter uke 27 og går ut i permisjon etter uke 37...

Tror behandlingstiden her skal være ca 6 uker. Jeg søkte når jeg var 28 uker, nå er jeg 34 og har fortsatt ikke fått svar...

Behandlingstiden her i rogaland er 12 uker[emoji58] Jeg søkte for 6 uker siden, har fortsatt ikke hørt noe. Heldigvis får jeg lønn utbetalt fra jobben, så det er jobben som evt får etterbetalt hvis søknaden ikke blir behandlet før etter at permisjonen er i gang.

Her tar det i hvertfall de 12 ukene det tar, måtte purre sist svangerskap.

Her sto det 12 uker, og jeg var sent ute. Men søknaden er ferdigbehandlet, så det tok kanskje bare 4 uker :)

12 uker behandlingstid her. Jeg søkte sent [emoji849] Men fikk svar på søknaden 1,5 uke etter at arbeidsgiver sendte inn inntektsopplysningene.

Foreløpig ser det ut til å stemme:p

Jeg er spent. Står 12 uker her. [emoji14]

Her er det 6uker,men fikk svar etter omtrent 1.og info om at sambo må sende inn før desember, siden han skal ha perm i januar,men tenker og å sende inn den straks så alt er klart.

Her er det også 12 uker. så søkte 20.4, men så sullet arbeidsgiver så vanvittig med inntektsskjemaet, det ble mottatt av nav 22.5. Usikker på hva de regner saksbehandlingstiden ut fra.... innlevert eller fullført.

Er 12 uker behandlingstid her. Jeg skal gå ut i perm om 3 uker. Da har det gått 9 uker siden jeg søkte. Får jeg ikke lønning da? [emoji51][emoji51]

Er 12 uker behandlingstid her. Jeg skal gå ut i perm om 3 uker. Da har det gått 9 uker siden jeg søkte. Får jeg ikke lønning da? [emoji51][emoji51]
Arbeidsgiver dekker alltid den første måneden etter permisjonsstart (de får etterbetalt denne fra NAV). Etter dette er det ulik praksis på om pengene utbetales fra NAV eller arbeidsgiver.

Tror uansett at man får etterbetalt om det skulle komme for sent

Back
Topp