Behandling etter fødsel

Sfidante

Glad i forumet
Junilykke2018
Er det mange som har vært til type kiropraktor, manuellterapaut, naprapat eller lignende etter fødsel?

Jeg har så dundrende hodepine, og mistenker at det er en kombinasjon av påkjenningen ved fødsel og stress.

Hva slags erfaringer har dere med forskjellige behandlingsalternativer?

Vært hos naprapat fordi bekkenet mitt ikke er bra. Anbefales på det sterkeste. Aldri mer fysio el kiro..

Sent from my iPhone using BV Forum

Er det mange som har vært til type kiropraktor, manuellterapaut, naprapat eller lignende etter fødsel?

Jeg har så dundrende hodepine, og mistenker at det er en kombinasjon av påkjenningen ved fødsel og stress.

Hva slags erfaringer har dere med forskjellige behandlingsalternativer?
Jeg går fast til kiropraktor! Det er så utrolig deilig! :) jeg har blitt som et nytt menneske etter jeg startet med det ;)

Skal til soneterapeut neste uke pga jeg sliter med halebeinet etter fødselen for 3 uker siden. Kan fortsatt ikke sitte normalt. Håper det hjelper!

Jeg har hodepine pga stiv nakke og skuldre etter bæring og byssing. Hjelper å massere og huske å senke skuldrene

Oppdatering: hjalp veldig med besøk hos soneterapeut! Kunne for første gang sitte og amme småen, samme dag som jeg fikk behandling! Kun ammet liggende frem til nå. Jeg kjenner fortsatt press på halebeinet og området rundt når jeg sitter, men ingen smerte som før. Et par behandlinger til tror jeg vil gjøre susen. Anbefales!

Jeg har hodepine pga stiv nakke og skuldre etter bæring og byssing. Hjelper å massere og huske å senke skuldrene

Jeg hadde en låsning som gjorde det ganske umulig å senke skuldrene. Det sa knekk og plutselig klarte jeg å trekke luft helt ned i lungene! :)

Sent from my LT26i using Tapatalk

Guttungen sin tur idag! Og fant grunnen til at jeg har en kokosnøtt og en vannmelon: Han er skjev i nakken, så det er ubehagelig å ta den ene puppen!

Sent from my LT26i using Tapatalk

Back
Topp