Behandling av kynnere

Camillla

Flørter med forumet
Eg treng høyre andre sin erfaring.

Er 29veker i morgon. Dette er min tredje graviditet. Har hatt voldsomt med kynnarar i alle svangerskapa. Begynte iallefall før eg var halvvegs med førstemann. Endå tidlegare med nr.2 og denne gongen var det voldsomt tidlig. dei tar tak heile vegen, heilt bak i ryggen og gir voldsomt nedpress. Pga bekkenløysing så blir jo kvardagen voldsomt begrensa uansett, men likevel. Det å gå roleg over golvet. Altså seinare enn normal gange startar dei og dei roar seg absolutt ikkje alltid når eg set meg ned. Eg har fått stadfesta at livmorhalsen ikkje blir påverka av dette så det er ikkje noko truande fødsel på gong.
Eg har heile vegen med dei to første fått vite at sånn er det berre for nokon. Det samme denne gongen heilt til eg var til undersøkelse i romjula.
Då var det ein ny som var innleigd frå eit eller anna sjukehus på østlandet som var der då dei vanlege hadde juleferie. han starta med at eg resten av svangerskapet skulle ta tre gonger anbefalt dose av magnesium dagleg. Samtidig skulle eg ta 1g pracet tre gongar dagleg i tre dagar. Om det ikkje var nok skulle eg ta i 5 dagar. Paracet«kuren» kunne eg gjenta etter ei veke pause om det ikkje hadde tilfredsstillande effekt. (Men ikkje etter veke 36+0 då det kunne føre til for lite fostervatn og ein ting til eg ikkje huske) Men han var bastant på at dette var kjempegreier og at eg ikkje ville trenge nye rundar med paracet. Han rett og slett garanterte meg at kynnerane ville forsvinne ved hjelp av denne magnesiumdosen og paracetkuren.

Eg har aldri høyrt om dette før. Eg veit jo at magnesium fungerer mot krampe i muskulaturen. Men syns det er rart om dette liksom skal vere så strålande, og i følge han sjølvsagt behandling, når eg aldri har høyrt om det før??
Er utdanna spesialsjukepleiar og helsesjukepleiar sjølv. Og eg tok helsesøsterstudiet mens eg var gravid med førstemann. Hadde fleire jordmødre i klassen i tillegg til at vi hadde ein del fellesundervisning med dei som gikk på jordmorutdanningen. Var til undersøkelse hos fem private gynekologar, fastlege og forskjellige gynekologar på Ahus, Stord sjukehus, Haugesund sjukehus og på Haukeland. Har og vore til x antal jordmødre gjennom desse graviditetane. (Har blødd meg gjennom 2,5svangerskap nå..)
Men INGEN har sagt noko om denna supre og lette måten å bli kvitt detta på før. Har berre fått beskjed om at sånn e da berre for nokon.
Nett da gjer meg kjempeskeptisk!!
Nokon andre som har fått denne beskjeden? Evt prøvd denne kuren?
 
Har ikke prøvd selv, men jordmor nevnte det sist. Tenkte å høre på sykehuset når jeg skal dit :) Gir jo forsåvidt mening. Vet det hjelper mot leggkramper
 
Aldri hørt om det, men mulig det er et nytt opplegg?
Kan prøve å se etter fagliteratur.
 
Aldri hørt, men som nevnt over kan det jo være noe nytt... Kynnere er jo en naturlig del av svangerskapet, hvor livmoren øver/trener seg opp til fødsel. Noen har mer enn andre, og noen kjenner det bedre enn andre. Selv er jeg også en del plaget, særlig ved mye gåing. I dette svangerskapet merker jeg at det blir vondt i mageskinnet når jeg får kynnere, for at det blit sånn press, og at det blir veldig stramt. Så jeg klarer ikke stå oppreist når jeg får en kynner... Slik hadde jeg det ikke sist...
 
Hm, kanskje det er noe i det. Jeg tar 600 mg magnesium hver dag, og hva mye mindre kynnere dette svangerskapet enn forrige. Husker ikke om jeg tok magnesium da. Det uansett ikke vitenskapelig hold i det, da det ikke finnes noe forskning på det.
 
Jeg har også vært plaget med kraftige kynnere siden uke 18. Jeg er førstegangsgravid, og har lest meg ihjel etter ting som kanskje kan hjelpe. Sendte melding til relis ang magnesium. Det er ikke ingen dokumentert effekt og den høyeste anbefalte dosen er ca 400 mg (for gravide). Det er også gjort lite forskning på overdosering, selv om det mest sannsynlig går helt fint. De sies at det tar noen uker før det virker og man skal ikke ta det etter uke 36 - jeg tror det da er fordi det virker riehemmende. Hold oss gjerne oppdatert om du prøver det ❤❤
 
Back
Topp