Behagelige jobbklær

forumNoob

Betatt av forumet
Hei dere :) Noen flere enn meg som er ganske dårlig, men i god nok form til at en fortsatt "fungerer" i hverdagen? Den minste lille stramming rundt magen gjør meg superdårlig, men noe må jeg kle på meg for å dra på jobb. Har en kontorjobb uten streng kleskode, men bør se relativt ordentlig ut. Noen tips der ute? Selv en litt tettsittende singlett er ubehangelig i disse tider :wacky: Har tenkt på bruk av enkle, løse kjoler, men da må jeg ha på strømpebukse under - blææ.

Hei dere :) Noen flere enn meg som er ganske dårlig, men i god nok form til at en fortsatt "fungerer" i hverdagen? Den minste lille stramming rundt magen gjør meg superdårlig, men noe må jeg kle på meg for å dra på jobb. Har en kontorjobb uten streng kleskode, men bør se relativt ordentlig ut. Noen tips der ute? Selv en litt tettsittende singlett er ubehangelig i disse tider :wacky: Har tenkt på bruk av enkle, løse kjoler, men da må jeg ha på strømpebukse under - blææ.

Jeg fant en buksemodell hos Lindex, modellen Ava, som funker for meg i disse dager. Strikk i livet, så strammer ikke, men stoffet er såpass pent at det funker de gangene jeg vil se litt mer ordentlig ut.

Gravidtights fra HM og en lett bluse eller fin genser som går nedom rumpa - sleng en myk gardigan utenpå :)

Gravidtights eller strømpebukser kan man jo ha under løse kjoler også :happy:

HM har ok gravidstrømpebukser (tykke), ellers bruker jeg tights som er litt for store under en kjole eller litt sid tunika.
Jeg er ikke så mye ute i vanlig klær om dagen, har mye hjemmekontor, så her er arbeidsantrekket joggebukse og tskjorte :p

Jeg har gått mye i strømpebukse (gravidmodell, opplever bare at den strammer helt øverst - vet ikke om du syns det er ubehagelig) og svart ribbestrikket kjole. Da føler jeg meg «kledd». Syns H&M sine gravidjeans er veldig behagelig over magen, altså at de ikke strammer.. men hvis en tettsittende singlet er ubehagelig, så kan det hende begge mine forslag blir ubehagelig:p

Bruker kjole og strømpebukse som jeg klippet opp;) skal kjøpe gravidstrømpebukser, hehe

Jeg har en litt vid thights og lange skjorter og tunikaer om dagen.. men som andre nevner, jeg har også hjemmekontor.. så veldig ofte blir det en gravid treningsthigts, T-skjorte og en lang cardigan:smiley-ashamed005

Fordelen med hjemmekontor om dagen, masse digg slacke klær som kan brukes. Gruer meg til å finne normale klær !

Back
Topp