Behagelig sko for vandring i timesvis

LibeH

Elsker forumet
Skal på ferie til Danmark på onsdag og da her jeg en sterk mistanke om at det gåing og atter gåing,
stå i lange køer og atter gåing, så derfor tenkte jeg å innvestere i noe gode og behagelige sko.
Feks Birkenstock, men lurer litt på hva dere andre bruker på beina om dagen i slike situasjoner?
Lasse får helt spader når jeg nevner Birkenstock, de er jo bare sååååå stygge synnes han, men jeg
tar heller på noe mindre pent på beina og har godt, enn å gå i sko som gjør meg sinnsyk av smerte og slitenhet [&:]
Kom med tips da jenter [8D]

Tror jeg ville gått for joggesko med god demping, rett og slett! Det er kanskje ikke så pent å se på, men spasering på asfalt er jo ikke akkurat idéellt for oss høygravide.. Hvis du ikke har joggesko og ikke ønsker å bruke tusenvis på nye fins jo alltids Ecco - de er både pene og rimeligere enn sportsutstyr. [:)]

ORIGINAL: bkm

jeg har sko fra ecco

Hva for da? Der er jo utvalget bare enda større enn hos Birkenstock [8D]
Kansje du kan legge ved en link eller bilde? Og ca pris [&:]

ORIGINAL: Lille Clementine

Tror jeg ville gått for joggesko med god demping, rett og slett! Det er kanskje ikke så pent å se på, men spasering på asfalt er jo ikke akkurat idéellt for oss høygravide.. Hvis du ikke har joggesko og ikke ønsker å bruke tusenvis på nye fins jo alltids Ecco - de er både pene og rimeligere enn sportsutstyr. [:)]

Jeg regner med å måtte en god sum i gode sko, men ser for meg gode sko/sandaler og kompressjons strømper
så skal disse dagene gå helt fint [8D] Skal ikke Godzilla som sønnen min kaller meg når jeg er sliten [&:]

http://www.ecco.com/no/no/kolleksjon/damer/outdoor/91233/52570/detail.do
er ikke denne modellen jeg har men noe alla dette,fjoråretsmodell,,betalte 800kr ca,,
har sandaler i ecco også,,veldig god såle på eccosko synes jeg da

ORIGINAL: 1ny1påvei

Skal på ferie til Danmark på onsdag og da her jeg en sterk mistanke om at det gåing og atter gåing,
stå i lange køer og atter gåing, så derfor tenkte jeg å innvestere i noe gode og behagelige sko.
Feks Birkenstock, men lurer litt på hva dere andre bruker på beina om dagen i slike situasjoner?
Lasse får helt spader når jeg nevner Birkenstock, de er jo bare sååååå stygge synnes han, men jeg
tar heller på noe mindre pent på beina og har godt, enn å gå i sko som gjør meg sinnsyk av smerte og slitenhet [&:]
Kom med tips da jenter [8D]

vi skal og til danmark på onsdag og på beina har jeg tenkt å ha nike shox :)

Jeg har denne fra ecco, er rimelig 650,- og har god lufting, heter ecco trail kids!?! Men kjøpte den på dameavdeling, st.40....[8D]

http://www.ecco.com/no/no/kolleksjon/barn/boys/75463/56641/detail.do?omnitureOrigin=search

sniker fra juli her... jeg sverger til kawasaki sko om dagen. skulle ikke tro de flate greiene er gode..men det er de[:)]

jeg har et par fra addidas som heter good year eller free year eller noe i den durr... hehe
KNALL gode.. Og så kjøpte jeg et par joggesko på sportsforettningen når jeg gikk med Tuva som er veldig god.. Møte ha noen som jeg kunne gå i flere timer for dag siden jeg da jobbet på butikk[:)]

Crocs er ikke så gode å gå i, men de er fantastiske å stå i, så hvis du har mulighet til å drasse på et byttepar så veier de jo ekstremt lite. Og så funker de jo som strand/badesko/slipperser og sko for føtter som er full i vann.

Selv elsker jeg MBTskoene mine, ikke fått vondt i beina etter at jeg begynte å bruke de, men de trenger lang inngåingstid, så hvis du ikke har fra før av så vil jeg fraråde de...

jeg anbefaller nike shox! de er dyre, men det er virkelig verdt alle pengene. da jeg og mann min var i Paris, gikk vi vel så og si tre dager i strekk, og jeg hadde ikke vondt i beina en gang!

Jeg vil anbefale deg et par godt dempa joggesko, eller et par sports-sandaler som grete waitz-sko eller ecco. Crocs vil jeg fraråde deg på det sterkeste...! Masai-sko er også brae sko(sånne gynge-sko).
Hilsen fotterapeuten...[;)]

Har noe som kalles sånn ca El Natura Lista (??), de er i skinn med skikkelig deilig gummisåle. De er gravidskoene mine fordi de egentlig er ett nr for store. Kjøpte de når jeg gikk med storebror, så ble de for store etterpå, så jeg fant de frem igjen nå. Herlige sko [:)]

Disse er ganske stygge men de finnes i litt kamuflerte former også. MBT sko, er utrolig behagelig og gode for bena og ryggen når du skal gå mye..

Ellers så finnes det noen litt finere sko på design forum som har god demping..

Aerobicsko fra reebook...aldri hatt så gode sko[;)]

Jeg har disse: http://www.lillevinkelsko.no/merrell-aster-m3677400-sort-p-5852.html

Har kjøpt de på Eurosko. De er fantastiske og jeg går på de hele dagen på jobb på hardt betonggulv. Anbefales på det sterkeste!!

Jeg har disse sandalene fra Ecco:

http://www.ecco.com/collection/productdetail/ProductDetailVPAction.do?country=no&language=no&category=damer&subcategory=&supArtCode=27743&colorCode=00201

Utrolig gode sandaler som har vært helt perfekte til jobbruk! Jobber i barnehage, så går mye. En fordel at de har reimer som kan strammes og slakkes alt ettersom hvor hovne beina er:)

spotec sandaler er fantastiske å gå i..399 tror eg at eg gav for mine..har di på jobb o å jobbe i barnehage..eg jekk rundt me dei når eg va i danmark nå..har o et par aerobic sko fre reebook som e ganske gode å gå i..

Takk for mange gode tips, får løpe gjennom en mengde butikker i morgen [:)]
Ja om beina orker da [8D]

Back
Topp