Behagelig sittemøbel

Bøtteknott

Forelsket i forumet
Jeg har pleid å ha det ganske behagelig i sjeselongen, men i det siste har jeg merket at jeg blir sittende vondt uansett hvordan jeg plasserer meg. Synes det er godt når klokka er nok til at jeg kan gå og legge meg i senga. Mannen min har foreslått at vi må finne en lenestol av noe slag, for tre måneder til er jo ganske lang tid å sitte vondt. Noen som kjenner problemstillingen og har noen forslag?

Jeg driver og lurer på gyngestol (og fotskammel), for å slippe at det blir så statisk sittestilling. Ser bl.a. IKEA har en, men vet ikke om den er god. Kunne sikkert også funket som godnatthistoriestol på rommet til ungen når den en eller annen gang får eget rom.

Ja, har gjort akkurat samme observasjon selv.

Nå skjønner jeg hvorfor eldre folk alltid sitter i lenestolen! Det har jeg aldri syntes noe særlig om, men nå er det det beste alternativet. I sofaen må jeg legge puter bak ryggen og nakken, og de sklir hele tiden bort og er skikkelig irriterende!

Kjøpte en dyp gyngestol på Finn til 500,- sist gang. Brukte den som ammestol etter ho ble født. Den er dritstygg men kjempe behagelig! Vurderer å få den opp i stua igjen nå :)

Kjøpte en dyp gyngestol på Finn til 500,- sist gang. Brukte den som ammestol etter ho ble født. Den er dritstygg men kjempe behagelig! Vurderer å få den opp i stua igjen nå :)
Tror jeg må stikke til IKEA en tur og prøve gyngestolen de har der. Frister veldig å kunne sitte og vugge litt. Så lenge man greier å komme seg ut av den når man blir skikkelig framtung da. ;)

Back
Topp