Behøver ærlige svar!

MalinDalin

Forumet er livet
Om du hadde gått forbi et barn med høreapperat hadde du sett "rart" på h*n? Tenkt: takk Gud for at min unge er normal?

Om du som voksen hadde møtt en mann som var snill, god og "all that" hadde det vært negativt for deg/hadde du tenkt deg om to ganger vedr et forhold?om han hadde hatt høreapparat?

Vil ha ærlige svar ikke bare det dere tror jeg vil høre.

Nei, nei nei nei! Hadde ikke tenkt noe sånt! Hadde bare tenkt at legevitenskapen er fantastisk og at det løste seg med et bittelite fantastisk apparat! [:D]

Hadde heller aldri brydd meg om min mann hadde hatt det nei. Jeg har vært sammen med menn som har hatt sånne småting, har aldri brydd meg.

Nei det gjør jeg ikke, har selv en hørselshemmet unge og er synd hvis noen gjør det. Hadde bare tenkt at man må være litt ekstra oppmerksomme og at det var bra at ungen har fått hjelp[:)]

Ang den lille å høre apparat så hadde jeg tenkt "stakkars , han/hun har dårlig hørsel" , unner jo ingen å høre dårlig liksom..

Misforsto ang mannen..[8D] Bf har dårlig hørsel.. ingen grunn til å tenke seg om 2 ganger når det gjelder det[;)]
Var det ærlig nok?[8D]

Kan helt ærlig si at nei, jeg hadde ikke sett rart på ett barn med høreapparat, og jeg hadde ikke brydd meg om det hos en eventuell kjæreste.
Alle mennesker er forskjellige, noen har synlige sykdommer, andre usynlige, og de som tilsynelatende er perfekte har ting og slite med de og.
Min mening.

absolutt ikke!!!! har vært ganske så betatt av en mann som brukte høreapparat.tenkte ikke over at han brukte det engang.

Nei hadde ikke tenkt det, i tillegg er de jo så små nå at de synes jo nesten ikke [:)]

og hadde heller ikke brydd meg om en evt mann hadde hatt det, er den totale pakken som betyr noe [:)]

Hadde nok ikke tenkt noe om at jeg var glad det ikke var mitt barn.
Ville nok tenkt at det var litt kjipt for han og måtte bruke høreaparat men at det så ut som han taklet det fint [:)]

Å jeg hadde aldri tenkt meg om to ganger pga en mann hadde hatt høreapparat, det hadde ikke vært en avgjørende faktor hos meg.

Hadde jo tenkt "Stakkar liten, MEN så fantastisk at det finnes hjelpemidler [:)]"

Og om jeg hadde møtt den rette, hadde jeg ikke latt noe høreapparat stå i veien [:D]

Helt ærlig, superduperærlig? Jeg hadde nok ikke tenkt noe sånt i det hele tatt. Voksen mann? Hadde ikke brydd meg særlig..

Jeg hadde tenkt, så heldig det barnet er som får den hjelpen så tidlig. Høreapparat er ett nytt liv for de som hører dårlig. Jeg har det selv. Jeg har hørt dårlig fra jeg kom til verden, men fikk ikke apparat før for 4 år siden.. 

Har ingen negative assosiasjoner med høreapperat i det hele tatt.[:)]Svogeren min bruker det blandt annet og han er rimelig topp,det er i grunn alle andre som bruker det også[:)]

NEI og nei !
Hadde aldri tenkt noe sånt. Og det hadde absolutt ikke hindra meg i og vært sammen med en pga sånne små ting.

[:)]

Nei, hadde absolutt ikke tenkt over det. Hadde vel syns synd på barnet som har dårlig hørsel, men samtidig så hadde jeg blitt glad for at det løste seg med et lite høreapparat.

Ang. en mann som har alt, og dårlig hørsel, så kunne det ikke brydd meg mindre! Kjenner fler med dårlig hørsel, og de er da ikke noe mindre verdige venner av meg av den grunn. Hadde vært kjekt med en mann med dårlig hørsel en gang i blant, så hadde han ikke hørt hvor gassy jeg er om dagen[:-][8D]

nei, kjære vene! 

Hadde nok ikke ofret det en eneste tanke hverken med et lite barn eller en voksen mann.

ORIGINAL: InLoveAndIHateIt

Hadde nok ikke tenkt noe om at jeg var glad det ikke var mitt barn.
Ville nok tenkt at det var litt kjipt for han og måtte bruke høreaparat men at det så ut som han taklet det fint [:)]

Å jeg hadde aldri tenkt meg om to ganger pga en mann hadde hatt høreapparat, det hadde ikke vært en avgjørende faktor hos meg.
[:)]

ORIGINAL: Kittekat

Hadde nok ikke ofret det en eneste tanke hverken med et lite barn eller en voksen mann.

[8|]Nei,hadde vel bare tenkt noe slik som "Godt at det finnes hjelpemidler." En av kompisene til sønnen min har jo slik implantat - de er 18 år gamle nå! - og det tenker jeg aldri på. Kjekk gutt,som har ei nydelig jente som kjæreste.
Sønnen min (den eldste) er jo blind på det ene øyet,en medfødt skade ,er vel samme greia det vel?[:)]

Så absolutt ikke! På begge spm [:)]
Har et barn som har autisme, det kan man jo ikke 'se' på ham. Ser det på oppførsel, språk osv. Noen ganger hadde det nesten vært enklere om det var noe man kan 'se'. Er ikke alltid folk evner å tenke litt etter der de står å stirrer og kommenterer.
Vil tro at dette med høreapp. vil gå bra, er jo supert at det finnes slike ting for å bedre livskvaliteten! Nedsatt syn/hørsel er vel ganske akseptert rundtom.

Har du meldt deg inn i den døveforbundet? Var på foredrag med en av lokallag lederne, virker som det er en veldig oppegående forening når det gjelder støtte/info/sosialt osv. [:)]

Back
Topp