Bkno1076532
Forelsket i forumet
6 uker siden fødselen og i kveld kom det masse friskt mørkt blod. Er det mensen kansje som er tilbake. Fullamme jenta mi så trodde ikke den skulle kommer enda. Men er det mulig?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja håper der er renselse. Føler meg ikke klar til og få tanta til bake enda. Men er der normalt og plutselig få friskt blod etter og ikke ha blød på 14 dager ?Alt er vel mulig.men er vel størst sannsynlighet for at det er renselen enda?
Mange har et opphold og så plutselig får en "ny" renselse ja. Akkurat når det er normalt å få den vet jeg ikkeJa håper der er renselse. Føler meg ikke klar til og få tanta til bake enda. Men er der normalt og plutselig få friskt blod etter og ikke ha blød på 14 dager ?
Satser på at det er det daMange har et opphold og så plutselig får en "ny" renselse ja. Akkurat når det er normalt å få den vet jeg ikkemen trodde alt innenfor 8uker er veldig normalt
![]()
Krysser fingrene for detSatser på at det er det da![]()
Nei ingen symtomerKrysser fingrene for detkjedelig å få mensen tilbake så fort isåfall
men har du noen tegn til at det er mensen? Menssmerter eller andre symptomer?
Da er det nok renselse. Vil tro du hadde hatt endel menssymptomer siden det hadde vært første gang etter graviditet.Nei ingen symtomer![]()

Grubler...Er de som har alt fra 2 uker og noen opptil 8 uker. Veldig forskjellig. Kan ikke si det var noe påkjenning på kroppenKan jeg bare spørre om noe her, jeg går gravid nå, så beklager at jeg ikke svarer på spørsmålet, men heller ødelegger tråden med mitt spørsmål.
Er det vanlig å ha en renselse på opp til 6 uker? Vil det di st man da har blødninger daglig så lenge...? Og ammer samtidig? Er ikke dette en utrolig påkjenning for kroppen?
Hva ses på som vanlig når det kommer til rensing? Er det 6 uker max og 2 uker min son ca?
Grubler...
Kan jeg bare spørre om noe her, jeg går gravid nå, så beklager at jeg ikke svarer på spørsmålet, men heller ødelegger tråden med mitt spørsmål.
Er det vanlig å ha en renselse på opp til 6 uker? Vil det di st man da har blødninger daglig så lenge...? Og ammer samtidig? Er ikke dette en utrolig påkjenning for kroppen?
Hva ses på som vanlig når det kommer til rensing? Er det 6 uker max og 2 uker min son ca?
Grubler...
Hehe. Føler heller ikle at amming har så mye å si når det gjelder mensen. Selv slutta jeg å amme før 2 mnd og mensen så jeg ikke før nærmere 8 mnd etter fødselenJeg fullammet begge mine, annhvertime gjennom hele dagen og natten. Renselsen ga seg fire uker etter fødsel og 6 uker etter fødsel fikk jeg mensen. Den kom på klokken hver måned etter dette, så jeg vil tro det er mensen som kom hos deg nå![]()
Amming har virkelig ingenting å si er min erfaring!
Og jeg hadde forresten ingen tegn før jeg begynte å blø. Smertene kom gradvis for hver gang jeg fikk mensen.