Begynte nettopp å gråte av å le!

Storken88

Forelsket i forumet
Novemberbarna 2021
Wtf, hva skjer?!
Jeg lo av noe morsomt sønnen vår gjorde, også gikk latteren over til gråting. Jeg måtte skynde meg inn på kjøkkenet så sønnen vår ikke skulle se det og ikke forstå noen ting.
Mannen kom etter og skjønte ingenting han heller. Jeg hulket frem at alt var bra:laughing002

Hormonell eller?!:happy090
Jeg holdt på å få latter over i gråt to andre ganger tidligere i dag, men da klarte jeg å holde igjen.
Kan ikke huske det var så ekstremt sist graviditet!

Noen flere som er veldig hormonell for tiden?

Uff, føler med deg! Sitter her og gråter over den minste ting, og ler jeg for mye så går det over i gråt også! Forloveden min skjønner ingenting, kan ikke fatte og begripe hva som er galt :dontknow

Jeg gråter lett til normalt, men merket de siste dagene at tårene komme ekstreeemt fort! Var bortreist i helgen og tenkte på katten min som var alene for første gang og begynte å gråte.. :hilarious::hilarious:

Er veeeldig emosjonell ja og følelsene tar over helt! Jeg får også latterkrampe som ender i skikkelig tårer. Det er så forvirrende for meg :hilarious:

Godt det ikke bare er meg som er helt rar!:woot:
For en rar opplevelse, hadde null kontroll:excited001
Jeg tror de fleste gravide blir litt rare av alle hormonene. Jeg hadde også latterkrampe pga noe sønnen min gjorde, og før jeg visste ordet av det satt jeg og hylgråt:hilarious: Både sønnen og mannen min taklet det bra da. Vi lo av meg alle tre :laughing002

Hos meg går også voldsom latter over i gråt, helt sykt forstyrrende :P

Back
Topp