Begynte å gråte foran Torje istad jeg

Reinbue

Forumet er livet
Har dere grått foran barna deres før? Det har ikke jeg gjort siden han var nyfødt.
Grunnen er hvertfall at jeg spurte Amund mens jeg kledde på han om han kunne spørre barnehagen om når barnehagebildene kommer, og så sier han at de har kommet og at Torje ikke var der den dagen. Og jeg bare WHAT??? Jeg har hatt en lapp hengende på kjøleskapet i en evighet med datoen på fotograferingen, og jeg husker at vi pynta Torje og tok han med til barnehagen DEN dagen! Jeg skjønner ikke hvordan jeg kan ha tatt feil mellom dagene [:(][:(][:(] I fjor hadde han ikke begynt i barnehagen enda da de tok bilder [:(]
Jeg ble bare så lei meg, siden han ikke har fått noe fotografbilde enda [:(]

jeg har grått forann marcus. fikk tlf om at onkelen min var død... da grein jeg... og han så d, han ble helt fortvilet, mamma leis... (lei seg = leis) så satt han set i fanget mitt og strøyk meg på kinnet... mamma leis...mamma leis.... maccus passe på.... så var en tydelig reaksjon der jah....[8|][:)] snille omsorgsfulle gutten min....[:D] så ville han gå inn på babytreffet og leke... nina kunne pase han sa han... hehe... gikk fort over....[:)]

Åh nei!!!! Sikker på at det ikke bare er noe kluss med fotografen? Gu så kjipt![&o]

Ja jeg gråt foran datteren min den morningen når den ferdig rettede bacheloroppgaven forsvant fra pc-en min dagen før levering.

Hun var veldig opptatt av å gi meg klemmer og susser[:)]

ORIGINAL: *RubensMamma*

æsj, den er litt kjip da[:(] men er det ikke slik at de som ikke var der, å evt de som ikke var fornøyd med bildene får ta de på nytt? det er iallefall vanlig der jeg var i praksis OG bhg til ruben i fjor. kanskje du kan høre om du får henge deg på da....

gråte.... gråter hele tiden jeg... blir gale den dagen ruben sier det i bhg,[8D][8D]

åhhh.. så leit da!! skjønner du blir lei deg da!

Jeg har grått foran magnus, sikkert flere ganger også,
selvom jeg har prøvd å la være, men var ikke lett da mamma døde...
har prøvd å fortelle han at voksne også kan være lei oss og da kan vi gråte vi også..

nåh...søte søte Torje, som passa på mamman sin!

skjønner du ble lei deg, for det hadde jeg også blitt! Tror det er viktig at barna ser at vi også gråter, viser litt følelser!

ja jeg har grått forann han, det var når han var mindre. han fikk d for seg å skalle meg når han ble sint. en gang skalla han meg så hardt at jeg fikk forferdelig vondt, da kjente jeg at tårene bare kom. så ga han mamman sin en god etterpå!

Ånei, så kjedelig med de bildene!!!![:(]
Men de bildene av dere sammen og bare han foran det treet er vel fotografbilder? De er ihvertfall kjempeflotte!!!

Syns det er bra å vise følelser foran barna! [:)] Da lærer de seg at det er lov å vise følelser!!

Å nei skjønner du ble lei deg.. Men det blir en mulighet igjen til neste år da..

Jeg har grått foran barna flere ganger, og de kommer og trøster og sånn. Men de vet at alle kan gråte, det er ikke noe bare barn gjør..[:)]

ORIGINAL: sånja

Ånei, så kjedelig med de bildene!!!![:(]
Men de bildene av dere sammen og bare han foran det treet er vel fotografbilder? De er ihvertfall kjempeflotte!!!

Syns det er bra å vise følelser foran barna! [:)] Da lærer de seg at det er lov å vise følelser!!
Jo, det er fotografbilder, og de ble veldig fine. Men vi har ingen nærbilder av han, og ikke noe av barnehagen sammen [:'(]
Selvfølgelig kommer det en sjangse til neste år også, men det er bare så synd at han har gått glipp av to fotograferinger allerede

Så dumt da[&o]

Men det blir nok superfine barnehagebilder til neste år da[;)]

Back
Topp