Begynte å blø nå nettopp. Bekymret! *bilde*

Snart4barnsmora

Betatt av forumet
er ca 6 uker på vei og startet nettopp å blø litt. Først var det mørkt rødt rundt åpningen med to bitte små klumper. Tørket det bort og stakk fingern inn for å sjekke. Da så det slik ut: (beklager for detaljene og bildet)
image.jpeg
Er veldig redd siden jeg har mista før... Skal heldigvis til ul i morgen tidlig. Dere som har blødd i deres svangerskap, Bør jeg være bekymret?

Uff da :-( har du vondt eller? Vet ikke hvordan det skal se ut eller ikke, men godt du har ul i morgen da. Sender deg en god klem og satser på at det ikke er noe galt♥

Sender deg en stor klem og håper at alt går bra.

Har du hatt smerter i forbindelse med blodet?

Da jeg mistet blødde jeg plutselig masse og da jeg var gravid med minstemann hadde jeg noen sånne småblødninger som dette uten at det var noe galt, så krysser fingre for deg og håper du får positiv beskjed på ul i dag!

Ingen smerter nei, tar det som et godt tegn foreløpig. Blødde sist i fire dager før selve aborten, men synes ikke blodet ser likt ut. Da var det sånn "gammelt blod", typ mensenblod fra starten. Men vet jo ikke om dette kan utarte seg. Blør ikke mer nå for øyeblikket.

Når jeg mistet fikk jeg gammel mørkt blod kvelden før, så kom det klumper når jeg var på do forrige gang, så det var ikke likt som du har nå i alle fall:) sikkert bare noen skjøre slimhinner! Håper i alle fall det :)

Så flott!!! gratulerer!! :) Jeg blødde mange ganger og i flere dager i mitt forrige svangerskap. Det gikk fint og snuppa er 1,5 år i dag <3

Godt å høre at det var helt uskyldig :Heartred

Så bra det bare var uskyldig!❤ Og herlig å få se lille bønna ❤

Back
Topp