Begynte å blø lørdag morgen..

Så utrolig trist :( Sender deg en god klem!!

Å nei :( masse lykke til videre !!

Ååååhh...så fælt å høre! Var sikker på at det var heilt uskyldig! God klem te deg!! håper det går fort og greit og at du er klar igjen snart!!

Nei.. Så trist! En kjempeklem til deg.. Håper det går fort, og at du snart er i syklus igjen..

Så utrolig trist! Vet dessverre hvordan du har det :( håper prosessen går fort så dere kan prøve på nytt!!! Masse lykke til herfra!!!

Kjempeleit å lese, føler virkelig med deg :( ta vare på deg selv og ønsker deg all lykke til sommeren.. *klem*

Kom nettopp hjem fra sykehuset. Har hatt en MA. Har fått med cytotek tabletter jeg skal ta på onsdag. Tok en sånn mifegyn eller hva det heter i sta. Håper bare hele greia går fort så jeg får en normal syklus og kan prøve igjen.

Lykke til, håper jeg er den siste som tusler ut i fra forumet.

Å nei..stakkars deg :-( det er så forferdelig trist når sånt skjer,men du må prøve å tenke på at det kanskje var noe galt med det barnet,så det var nok derfor det skjedde (men igjen,hvorfor måtte det skje noe galt).
Ønsker deg lykke til videre. Du må foresten ikke vente med å prøve til du får mensen igjen;bare viktig at du føler deg klar for å prøve igjen.
Hilsen ei som hadde en ma for 2år siden,og som sitter her med en nydelig gutt på 14mnd (etter å ha blitt gravid uten å få tilbake mensen etter ma'en)

Åneeeeeei så trist! :( Sender deg ein trøsteklem

Back
Topp