Begynte å blø lørdag morgen..

helene7

Forelsket i forumet
startet med lyserosa på dopapiret, og er nå som en siste dagen i mensen blødning. Altså veldig liten, men med små kogler. Har vært på legevakten. Livmorhalsen er lukket så hu sa det var en truende eller pågående abort. Skal på UL i morgen for å sjekke. Er 9 uker i dag.

Å nei!!! :( Sender gode tanker!!!

Ååå nei nei nei!!! Masse lykke til i morgen !! Krysser alt!!

Krysser fingrene for deg!

Får frysningar på heile kroppen av å lese dette! God klem til deg!

Å nei!!!!! Håper det er en uskyldig blødning!!!! Lykke til!!!!

Huff... Så trist..
krysser fingrene for deg:-)
sender med en klem :-)

Hvordan kan det være truende eller pågående abort når livmorhalsen er lukket? Der er jo positivt at den er lukket! Lykke til på ul! Dette går nok bra skal du se :)

masse lykke til.

Lykke til!! Håper alt er bra :)

Jeg vet jeg ikke er en del av dere lengre,men må skrive... Håper det går bra med deg!! Åssen gikk det på ul?? Krysser fingrene for deg!!

Jeg er også fryktelig spent. Tenkt på det i hele dag!!

Kom nettopp hjem fra sykehuset. Har hatt en MA. Har fått med cytotek tabletter jeg skal ta på onsdag. Tok en sånn mifegyn eller hva det heter i sta. Håper bare hele greia går fort så jeg får en normal syklus og kan prøve igjen.

Lykke til, håper jeg er den siste som tusler ut i fra forumet.

:( Uff så trist!! Ord blir knappe nå. Lykke til videre!!! Dette er tungt, håper du har mange rundt deg som kan støtte deg!!

Kom nettopp hjem fra sykehuset. Har hatt en MA. Har fått med cytotek tabletter jeg skal ta på onsdag. Tok en sånn mifegyn eller hva det heter i sta. Håper bare hele greia går fort så jeg får en normal syklus og kan prøve igjen.

Lykke til, håper jeg er den siste som tusler ut i fra forumet.

*klemme hardt* Så trist å høre :'(

Back
Topp