Begynte å blø i natt

hmm..håpe2018

Elsker forumet
Novemberlykke 2018
Ser ut til at det ikke gikk veien denne gang heller.. venter på time hos gynekolog kl 13 i dag for å sjekket ståa.
Våknet av stikkende smerter og var litt redd for at det var på feil plass..men får nå sjekket det om litt :/

Åååå nei...:(
Håper alt er bra !!!!

Hvordan blødning hadde du? I går kveld og i dag var det en god del brunt på papiret så er så redd det er starten på noe..

Uff, så utrolig leit[emoji17]
Håper det viser seg å være uskyldig og at alt står bra til likevel[emoji173]️

Så trist å høre! Har selv opplevd blødninger denne graviditeten og vet hvor skummelt det er.
Lykke til med timen og håper alt er som det skal :Heartred

Det var ikke noe liv der. Var sluttet å utvikle seg for 2 uker siden. Men kroppen min skjønner ikke at det er over.. Så blodprøver skal tas fredag og mandag og så er det ny sjekk og evt. Henvisning til sykehuset for tablett kur igjen.. :(

Det var ikke noe liv der. Var sluttet å utvikle seg for 2 uker siden. Men kroppen min skjønner ikke at det er over.. Så blodprøver skal tas fredag og mandag og så er det ny sjekk og evt. Henvisning til sykehuset for tablett kur igjen.. :(

Åå nei så trist :( Sender deg en klem :Heartred

Så trist å høre :( Jeg begynte å blø selv i går kveld og i dag, bare brunt foreløpig men blir bekymret. Fikk målt hcg hos legen idag og skal måle igjen på fredag, men legen sa det trengte ikke å være noe. Får bare vente og se..

Å nei, noe så kjipt :( Håper prosessen går så bra som mulig, og at det klaffer fort for dere.

Det var trist. Ønsker deg all lykke videre.

Lykke til videre [emoji173]️

Nei så trist! Opplevde det samme i jula :(
Det er ikke noe særlig :(
Men det kan sitte fort igjen, jeg er igjen 6 uker på vei.

Back
Topp