Begynte å blø i dag, men stoppet opp....

Sitte selv på legekontoret nå for å ta prøve.. er noen lange dager å vente på svar.. blødde du mye da? Hvor langt på vei er du?

Tusen takk! Håper og alt er bra

Ferdig med prøvene nå. Får svar i morgen, men de ville ta en prøve til på onsdag før de kunne si noe mer. Nei, jeg blødde ikke så mye heldigvis. Men har hatt en del magesmerter. Veldig usikker på om det er luftsmerter, mensmurringer, eller hva det nå kan være... jeg er 5+4. Du da?
 
Ferdig med prøvene nå. Får svar i morgen, men de ville ta en prøve til på onsdag før de kunne si noe mer. Nei, jeg blødde ikke så mye heldigvis. Men har hatt en del magesmerter. Veldig usikker på om det er luftsmerter, mensmurringer, eller hva det nå kan være... jeg er 5+4. Du da?
6+0 tror jeg.. har også en del murringer eller noe lignende, og klarer ikke se om det er positive eller negative ting jeg kjenner på. Nå er der full nedtelling til ultralydtimen... eneste er at jeg kan risikerer at det er for tidlig å se noe:/
 
6+0 tror jeg.. har også en del murringer eller noe lignende, og klarer ikke se om det er positive eller negative ting jeg kjenner på. Nå er der full nedtelling til ultralydtimen... eneste er at jeg kan risikerer at det er for tidlig å se noe:/

Det klarer ikke jeg lenger heller. Ble så skremt når jeg så blod i truseinnlegget at alt plutselig ble litt skummelt.
 
På ultralyd fant hun plommesekken som var rund og fin. Fant ikke hjerteslag, kunne være en dag og 2 for tidlig. (Jeg har ikke helt kontroll på hvor langt jeg er siden syklusen min bare er et rot)
Fant heller ingen grunn til blødningen.
Fikk komme tilbake gratis på mandag om en uke, for å se om hjerte slår da. I mellomtiden blir det spennende å se på hcg prøvene om det er stigning eller ikke. Så da er det ihvertfall håp
 
På ultralyd fant hun plommesekken som var rund og fin. Fant ikke hjerteslag, kunne være en dag og 2 for tidlig. (Jeg har ikke helt kontroll på hvor langt jeg er siden syklusen min bare er et rot)
Fant heller ingen grunn til blødningen.
Fikk komme tilbake gratis på mandag om en uke, for å se om hjerte slår da. I mellomtiden blir det spennende å se på hcg prøvene om det er stigning eller ikke. Så da er det ihvertfall håp


Åå, krysser fingrene for deg ❤❤❤
 
Åh- det var godt å høre at ikke alt håp var ute! Håper du får gode nyheter om en uke. [emoji173]️
 
På ultralyd fant hun plommesekken som var rund og fin. Fant ikke hjerteslag, kunne være en dag og 2 for tidlig. (Jeg har ikke helt kontroll på hvor langt jeg er siden syklusen min bare er et rot)
Fant heller ingen grunn til blødningen.
Fikk komme tilbake gratis på mandag om en uke, for å se om hjerte slår da. I mellomtiden blir det spennende å se på hcg prøvene om det er stigning eller ikke. Så da er det ihvertfall håp

Så godt å høre [emoji7] Krysser fingrene for at det går bra på mandag.
 
Å så bra [emoji173]️krysser fingrene for hjerteslag på mandag [emoji173]️
 
Lykke til ❤️ Jeg blødde omtrent som en liten mens i mitt første svangerskap, men det var visst bare hormonelt og helt ufarlig. Trodde ikke at jeg var gravid fordi jeg hadde hatt "mensen".
 
Sa de noe om det da? Var det som det skal være? Håper sånn for deg!
Takk for det❤️ tror ikke han i tlf hadde så mye peiling.. han sa bare det er jo langt over det å ikke være gravid... (som at jeg ikke visste det liksom) men venninna mi sa det var høyere enn det hun hadde i uke 6, da hun hadde vellykket svangerskap. Men det viktigste er jo at det øker, skal vel helst dobles på 2 dager! Ny prøve i morgen
 
Ja, jeg fikk svar nå! 6333. Hun sa det hørtes bra ut, men at vi måtte ta nye prøver i morgen for å ha noe å sammenligne med. Hva sa de til deg?
Han sa veldig lite, tror ikke han hadde heilt peiling på dette. Men tror verdiene er bra på oss begge da! Krysser fingrene for fin stigning
 
  • Liker
Reactions: TS
Noen andre som har mistet ømheten i brystene? :( Er snart 6 uker.
 
Back
Topp