Begynte å blø i dag, men stoppet opp....

Nellie

Betatt av forumet
hadde litt magesmerter/mens smerter i dag ved frokosten og ble fort litt bekymret. Gikk på do, og såg fort lyserosa utflod, som etterhvert utviklet seg til rødt blod som "datt" i do.. (beklager detaljer..) antok da at jeg helt klart hadde en sa. Fortsatte å blø når jeg gikk på do et par timer, og kom litt i bindet jeg la i. Men, nå har det stoppet opp, og jeg har ikke blødd på flere timer.. så, nå sitter jeg fortvila og sint, for vil jo bare ha det overstått...!
Eller er det noe som helst håp?ca 5+6 i dag...
 
Veldig leit å høre og forstår at du er beskymret! Mitt tips er å bestille en legetime i morgen tidlig slik at du kan få undersøkelse eller måle hcg-nivået. I tillegg bør du få deg en sykmelding. Det er dessverre lite de kan gjøre på legevakten(snakker av erfaring). Lykke til og håper at det ordner seg! [emoji173]️
 
  • Liker
Reactions: TS
Det er ingen som unner deg denne usikkerheten. Bestill derfor legetime, få målt hcg nivået ditt der, og be om en tidlig ul. Da finner de fort ut av hva blødningen skyldes, og først da klarer du nok å slappe av. Ønsker deg masse lykke til, håper så klart det spira di sitter til april, og at det er en ufarlig blødning. For husk, det er veldig vanlig å blø i svangerskapet! :) Jeg gjorde det i mitt 2. svangerskap - og alt gikk kjempe bra!
 
Huff, så skummelt.. Krysser fingre for at det var en uskyldig blødning.. Klem til deg[emoji173]️
 
Takk for svar ❤️ Jeg skal prøve å ringe legen i morgen tidlig og høre om jeg kan komme å måle hcg.
Er veldig usikker på hva jeg skal gjøre med jobben da jeg jobber i butikk og skal være den som åpner butikken klokken 8... sjefen min vet ikke noe om at jeg var gravid, og vil helst ikke fortelle det heller:/
 
hadde litt magesmerter/mens smerter i dag ved frokosten og ble fort litt bekymret. Gikk på do, og såg fort lyserosa utflod, som etterhvert utviklet seg til rødt blod som "datt" i do.. (beklager detaljer..) antok da at jeg helt klart hadde en sa. Fortsatte å blø når jeg gikk på do et par timer, og kom litt i bindet jeg la i. Men, nå har det stoppet opp, og jeg har ikke blødd på flere timer.. så, nå sitter jeg fortvila og sint, for vil jo bare ha det overstått...!
Eller er det noe som helst håp?ca 5+6 i dag...

Huff. Forstår du er redd. Hadde en liten blødning i går. Ble livredd. Jeg kommer nok også til å reise til legen i morgen for å måle hcg-nivå.

Håper alt ordner seg for oss, og at vi får noen friske barn i april [emoji173]️
 
Fortsatt ikke blødd noe mer siden 12-13 tiden i går. Skal snart til legen for å måle hcg, og ny prøve på onsdag. Ultralyden er klokken 15.15 i dag, så føles ut som en evighet til....!

Takk for alle lykkeønskninger❤️
 
Huff. Forstår du er redd. Hadde en liten blødning i går. Ble livredd. Jeg kommer nok også til å reise til legen i morgen for å måle hcg-nivå.

Håper alt ordner seg for oss, og at vi får noen friske barn i april [emoji173]️
Huff, det er veldig skummelt! håper virkelig det går bra for oss begge!
 
  • Liker
Reactions: TS
Huff, det er veldig skummelt! håper virkelig det går bra for oss begge!

Jeg er på tur til legen for å ta hcg nå. Lurer på hvordan jeg skal klare å vente i flere dager på resultatene [emoji21]

Lykke til i dag! Krysser alle fingre for at det går bra med deg og den lille [emoji1374]
 
Jeg er på tur til legen for å ta hcg nå. Lurer på hvordan jeg skal klare å vente i flere dager på resultatene [emoji21]

Lykke til i dag! Krysser alle fingre for at det går bra med deg og den lille [emoji1374]
Sitte selv på legekontoret nå for å ta prøve.. er noen lange dager å vente på svar.. blødde du mye da? Hvor langt på vei er du?

Tusen takk! Håper og alt er bra
 
  • Liker
Reactions: TS
Fortsatt ikke blødd noe mer siden 12-13 tiden i går. Skal snart til legen for å måle hcg, og ny prøve på onsdag. Ultralyden er klokken 15.15 i dag, så føles ut som en evighet til....!

Takk for alle lykkeønskninger[emoji173]️
Lykke til. Krysser alt for at det står bra til med lille spire [emoji173]
 
Back
Topp