Begynt på shake...

furufrua

Forumet er livet
I dag har vi begynt på shake[:D][:-][8|]

SKal gå på det i 3 uker[8D][:-]
Men skal ha en "suppeshake" om dagen da:)
Så vi får et varmt "måltid"..

Var litt kvalmende med så søt frokost, meen håper det går bra[8D]

I morgen skal jeg gå på vekten,gruer meg helt forferdelig mye[&o][>:]

Noen her som shaker?
Eller har gjort det før?

Funket det bra for deg?
Hvilken type gikk du på?
Hvor lenge?

Jeg har aldri shaket, men har virkelig vurdert å prøve. Desperat etter å få av noen kilo her. Ganske så overvektig :( Får jo ikke trent pga. medfødt skade i bein og rygg.

Hvilke shakes er det? Nutrilett? Og smaker de godt eller vondt? Hvor mye koster per pakke?

Nei jeg har virkelig ikke peiling men har lyst til å prøve hvis det virker og ikke er alt for galt dyrt og slikt :)

byttet ut shake med barer . digger den nutrilett sjoko baren. den er helt fantastisk!

ORIGINAL: BenteP

Jeg har aldri shaket, men har virkelig vurdert å prøve. Desperat etter å få av noen kilo her. Ganske så overvektig :( Får jo ikke trent pga. medfødt skade i bein og rygg.

Hvilke shakes er det? Nutrilett? Og smaker de godt eller vondt? Hvor mye koster per pakke?

Nei jeg har virkelig ikke peiling men har lyst til å prøve hvis det virker og ikke er alt for galt dyrt og slikt :)

Jeg brukte NOKA shakene! Hørt at de er dei beste på markedet[:)]
men jeg må innrømme at de var kvalmende med første shaken... jeg var kjempe motivert og redd for smaken.. trur det var det som knakk meg.. det som hjalp på meg var å blande litt mer melk og litt mindre pulver (blir kjempe tykk konsistens som kakedeig ellers) og puttet den i frysern noen minutter.. best iskald[:D] Nå drikker jeg shake innemellom bare fordi det er godt og lettvint[:)]
men vektnedgang.. tjaaa.. fin måltidserstatter.. men jeg hadde 3 måltider shake dagen og 1 middagsmåltid lavkalori.. vekta sto i ro. men gikk ikke opp vertfall[:)] men kcal greier funker ikke på meg, held meg mest til lavkarbo.

Spennende!
Aldri prøvd dette før.. prøver å jobbe med å kunne spise passe normalt.. men så ser vi jo hvor bra det går ;) hihi...

Masse lykke til!
Håper du klarer å komme deg igjennom :)
Du virker jo veldig innstilt på dette, så det går nok som en drøm :)

Sender PM jeg ble mye her[8D]

ORIGINAL: BoomBoom

Jeg brukte NOKA shakene! Hørt at de er dei beste på markedet[:)]
men jeg må innrømme at de var kvalmende med første shaken... jeg var kjempe motivert og redd for smaken.. trur det var det som knakk meg.. det som hjalp på meg var å blande litt mer melk og litt mindre pulver (blir kjempe tykk konsistens som kakedeig ellers) og puttet den i frysern noen minutter.. best iskald[:D] Nå drikker jeg shake innemellom bare fordi det er godt og lettvint[:)]
men vektnedgang.. tjaaa.. fin måltidserstatter.. men jeg hadde 3 måltider shake dagen og 1 middagsmåltid lavkalori.. vekta sto i ro. men gikk ikke opp vertfall[:)] men kcal greier funker ikke på meg, held meg mest til lavkarbo.

Enig i at NOKA er VELDIG kvalmende[8D]
De ville ikke jeg begynne på for tålte ikke smaken så godt..hehe[8D]
Men Allevo er veldig bra[:)][:D]
Selges bare på apoteket også[:D]

ORIGINAL: Blåveispiken

Spennende!
Aldri prøvd dette før.. prøver å jobbe med å kunne spise passe normalt.. men så ser vi jo hvor bra det går ;) hihi...

Masse lykke til!
Håper du klarer å komme deg igjennom :)
Du virker jo veldig innstilt på dette, så det går nok som en drøm :)

Gjort det selv:)
Men trenger kick start for å komme en del ned i vekt:)
Så blir det å sakte men sikkert trappe opp til normal sunn kost igjen[:D]

Tuuusen takk skal du ha[:D]
Er det i dag i allefall:)
Håper det fortsetter da[:D][8D]

Jeg "shaket" for mange år siden. Tror det var noe som het Cambridge eller noe sånt.(?)
Shaker og supper. Suppene smakte helt for jævli husker jeg, shakene var heller ikke gode, men klarte å få i meg den med sjokolade smak. [8D] Skulle drikke kun shaker i en måned, så en uke med vanlig mat, og så fortsette med shakene. Klarte meg gjennom den første måneden, og mener å huske jeg gikk ned rundt 10-15 kg. Men sprakk totalt når jeg kunne spise mat igjen, og slutta på hele greia. [8D]
Vurderer å prøve en annen type nå, bare for å få en liten kickstart, og så fortsette med et normalt sunt kosthold. [:)]

ORIGINAL: ToneKone

Jeg "shaket" for mange år siden. Tror det var noe som het Cambridge eller noe sånt.(?)
Shaker og supper. Suppene smakte helt for jævli husker jeg, shakene var heller ikke gode, men klarte å få i meg den med sjokolade smak. [8D] Skulle drikke kun shaker i en måned, så en uke med vanlig mat, og så fortsette med shakene. Klarte meg gjennom den første måneden, og mener å huske jeg gikk ned rundt 10-15 kg. Men sprakk totalt når jeg kunne spise mat igjen, og slutta på hele greia. [8D]
Vurderer å prøve en annen type nå, bare for å få en liten kickstart, og så fortsette med et normalt sunt kosthold. [:)]

Prøvde også Cambridge for noen år tilbake. Funka ikke i det hele tatt!! (2 kilo på 3 uker... Jippi liksom...)
Og ja, de smakte ikke særlig godt de shakene/suppene!

Eg har ikkje prøvd men må skryte litt av mamma, ho har tatt av 20kg med shake, suppe og nutrilett bar.. så det går ann:)

ORIGINAL: lisfloy

Eg har ikkje prøvd men må skryte litt av mamma, ho har tatt av 20kg med shake, suppe og nutrilett bar.. så det går ann:)

Så utrolig bra!!

Det jeg satser på å ta av også[:D][:D]
Minimum 15[:D]

gikk på nutrilett shake, å kun det i 4 uker å gikk ned 11 kilo:) men har selfølgelig gåd opp alt igjen nå da;man må jo vere uhyre bevist på hva an spiser etter disse kurene ellers så raser man bare opp igjen:P Men kan man gå på sånn kur om man prøver og bli gravid??? eller kan dt minske sjansene for å bli det?

ORIGINAL: snuppaah

gikk på nutrilett shake, å kun det i 4 uker å gikk ned 11 kilo:) men har selfølgelig gåd opp alt igjen nå da;man må jo vere uhyre bevist på hva an spiser etter disse kurene ellers så raser man bare opp igjen:P Men kan man gå på sånn kur om man prøver og bli gravid??? eller kan dt minske sjansene for å bli det?

Man kan gå på det,men skal ikke gå på det OM man er gravid[:)]
Snakket med jordmor om det:)

eg går på shake no. Går på herbalife sine shaker. Har ikkje gått ned så mange kilo endo, men har mista 40 cm på 3 måneder. Eg bytter ut frokost og lunsj med shake. Eter vanlig middag, med ekstra grønnsaker, og prøver å bruke mykje fisk og kylling som "hovedrett". Eter minimalt med potet, ris eller pasta..
har fremdeles 15 kg eg vil ha av, men stresser ikkje.. Har fått bedre energi nivået, eg har faktisk lyst å trene! og går ikkje og kvir meg og har dårlig samvittighet lengre for at eg ikkje får trent. Den siste veka har eg trent meir enn eg har gjort det siste halvet året!! Og da va "berre" 3 dager med trening!

Eg bruker shake som ein livsstilendring, og ikkje for slanking. Eg skal ned i vekt, men ser at skal eg lengre ned må eg "hjelpe" til med trening..

ORIGINAL: Angel with baby

eg går på shake no. Går på herbalife sine shaker. Har ikkje gått ned så mange kilo endo, men har mista 40 cm på 3 måneder. Eg bytter ut frokost og lunsj med shake. Eter vanlig middag, med ekstra grønnsaker, og prøver å bruke mykje fisk og kylling som "hovedrett". Eter minimalt med potet, ris eller pasta..
har fremdeles 15 kg eg vil ha av, men stresser ikkje.. Har fått bedre energi nivået, eg har faktisk lyst å trene! og går ikkje og kvir meg og har dårlig samvittighet lengre for at eg ikkje får trent. Den siste veka har eg trent meir enn eg har gjort det siste halvet året!! Og da va "berre" 3 dager med trening!

Eg bruker shake som ein livsstilendring, og ikkje for slanking. Eg skal ned i vekt, men ser at skal eg lengre ned må eg "hjelpe" til med trening..

Spennende:)
Kjenner en til som går på det:)

Jeg går på det for å gå ned i vekt OG endre livsstilen:)
Er en kick start[:D]
Har en del som ikke går bort bare ved trening:)
Så har hjemmetreningsprogram ved siden av og  30 days shred

Blir veldig spennende å se hvordan det kommer til å gå[:D]

ORIGINAL: Spire2

Åhh. Så bra! Dette fikser du vet du![:D] 

Jeg har også lyst til å shake, men har bestemt meg for å vente til etter svangerskapet og amming. For jeg kommer bare til å gå opp masse igjen da (mangler fotsatt 8 kg fra sist)[&o] Men DA skal jeg gå ned skikkelig også, trene å spise sunt (når jeg er ferdig med å shake). SKAL få tilbake kroppen jeg hadde tidligere. Vi skal ikke ha flere barn heller (i alle fall ikke på lenge), så da føles det som at jeg slipper å jobbe hardt for så å ese ut igjen..

Lykke til snuppa! Du får oppdatere oss om hvordan det går[:)]

Satser på det:)
For hver shake et skritt nærmere baby i magen[:D][:D]
Tenker jeg:)

Skjønner deg veldig godt[:)]
Min største frykt er å gå på vekten på svangerskaps kontroll[8D]
Så MÅ gå ned litt før den tid.. hehe:)

Men skjønner godt det du sier om å jobbe mye for at man så skal ese ut igjen for å måtte starte på nytt igjen:)

Tuusen takk snuppa[:D][:)]
Det skal jeg love[:D][:D]

Back
Topp