begynt på Puregon pen

tigergirl

Forumet er livet
Ja da er jeg startet opp med Puregon penn, klarer ikke å sette dem på meg selv, så har en på jobben som hjelper og min mann hjelper og til. Er bare begynt med 50 IE, skal inn på mandag for å se om  dosen skal økes. Kjenner det murrer og jobber i magen, har bare tatt den siden onsdag, på mensen dag 4.

blir spennende dette.

hvor mange er vi som går på Puregon penn.

Jeg begynner ikke på sprøytene før 16. september, har langt regime og skal spraye først :)

Godt å se at jeg ikke er alene om panikkangst for å stikke selv [;)]
Lykke til!

ORIGINAL: Vakle

Jeg begynner ikke på sprøytene før 16. september, har langt regime og skal spraye først :)

Godt å se at jeg ikke er alene om panikkangst for å stikke selv [;)]
Lykke til!

Hei :)

Ja det er ikke det at det er vondt eller noe, men jeg klare ikke å stikke nålen inn i mage fettet, kjenner fingrene skjelver og jeg blir kvalm, når enten kollega eller mann setter må jeg ikke se på.

Men har som mål og klare det selv, jeg vet jo ikke hvor lenge jeg må bruke sprøyter eller hvor mange forsøk vi tar før vi eventuelt vurdere prøverør.

men hvilken spray er det du skal bruke?

klemmer  

Hei tigergirl [:D] Jeg skal begynne på puregon til onsdag, en uke etter deg blir det vel da.. Begynner på 100 IE jeg da, og skal stikke med det frem til første UL 16/9.

Krysser fingrene for at UL'n din på mandag går bra og at det bare er plankekjøring fremover [;)]

Masse lykke til og håper stikkingen går bedre etterhvert[:)] Jeg bare gleder meg til å komme i gang jeg[:)][:)][:)]

heheh klarte å stikke  selv i dag, så da håper jeg at jeg fortsetter med det, slik at jeg ikke er avhengig av andre! lykke til , til dere alle som også skal begynne med Puregon penn.

Lykke til! [:)]
Jeg brukte puregon denne gangen, og syns det gikk veldig greit! Er på rugedag 12 i dag.

jeg skal å bruke puregon pen

Back
Topp