begynt på julegaver :-)

tinemor fra sula

Forumet er livet
ja veldig tidlig ute...
men er 15 veke i dag og he begynt å kjenne på bekkenløsning allereie...så ser litt svart på julestresse i desember med svær mage og ei låk ræv... :p
så ej he skreve liste te kem vi skal kjøpe til..
vi he also 11 bursdagsgave og kjøpe fram til jul :-)
og 25 vi kjøpe julegave te...
he kjøpt 7 bursdagsgave og 11 julegave så ej er godt i gang...
å sjøl om ej he begynt tidlig tru ej dei får kjempe fine gave å d dei ønska sej :-)

så ej he begynt å gle mej te ei rolig jul som vi berre skal nyyyyyyte :-)

fleire som he begynt?? :p

Vurderer sterkt å begynne jeg også.. Kjenner at bekkenet kan blir et problem denne gangen. Så gruer meg til julegaveshopping i desember..

Jada...:) Har kjøpt 4 julegaver så langt..:) Ca 20 gaver igjenn + noen bursdagsgaver... Har stoooor familie.. vi er åtte søsken, så kjøper kun til barna, ellr de søsknene som ennå ikke har fått barn

Har samlet opp litt igjennom året (så må gå igjennom alt - for jeg ha ca null oversikt! Vinner en god del som jeg legger unna, og da går det fort i glemmeboken), eller så skal jeg ta resten i slutten av november - når jeg er ferdig med alle eksamener og kun jobber deltid ;) Men blir vel noen besøk på nattåpne kjøpesenteret nå i høstmørket - dæven hvor  effektiv jeg er på sånt, hehe.

Eg er godt i gang med julehandelen, har allereie kjøpt en ca 20 gåver :) Pleier å vere ferdig når desember kjem slik at eg berre kan nyte førjulstida og kose meg med juleverksted, innpakking av presangane og pynting til jul. Ja, eg er ei skikkelig julejente :):)

Så flinke dere er som har begynt på julegavene allerede! Jeg har vel begynt å tenke litt... er vanvittig mange å kjøpe til, så synes det er litt stress...savner det å kose meg med julegaveshopping.. men begynner jeg tidlig, går det greit, så får vel prøve å komme i gang snart!

Jeg kjøpte de to første i februar. Men syns det er vanskelig å finne ut hva vi skal kjøpe

Ha laga litt 5 julepakka og driv på me min 6. Då ha eg igjen å laga 2! :)
Ungane ska få laga litt diverse te oldeforeldra som dei ska få i ei korg.. Ellers ska me nok kjøpa resten.. Men, e godt i gang! :) Julekalendaren e eg so å seia ferdig me.. :)

Jeg blir så inspirert :) skal sette meg ned å lage en liste med hva jeg skal kjøpe til hvem :) Har veldig lyst å lage mange gaver i år :)

Wow, så langt har ikke jeg tenkt engang, men var  ikke velg\dig dumt nei. Kan for bli sittende med bekkenløsning  i desember ja...

Har også kommet godt i gang med julegavene ,jeg starter som regel på Januar med å handle inn gaver ,og i år får  en del  gaver fra turen vår i tyrkia.... Elsker å ha  helt handle pakker fri i advents tiden bare kose meg med guttungene  dulle og dalle i huset, bake ,pynte og ikke minst  dra på julekonsert 
Elsker før julstiden og all den kosen som det medfører..
Ååååå gleder meg alt til julegrøt i stallen  sukk ,selv om jeg i år ikke kan  ri med hesten  

Back
Topp