Begynt på behandling

MsRose

Forelsket i forumet
Stille her inne for tiden ja... stille før stormen får man håpe [:)]

Ja da var man endelig i gang... gått over en uke nå på Synarela og foreløbig så har det jo gått etter boka, plages med hodepine og hatt et par hetetokter de her siste dagene så nå vet jeg hvordan det også er... så kan jeg jo bare glede meg til overgangsalderen kommer på ordentlig..[:'(]
Hodepina er det verste, kjennes ut som at noen har strammet et jernband rundt hodet mitt og jekket ordentlig hardt til.. Innimellom kjennes det ut som at topplokket ska fyke til værs som en champagnkork [8|]

Men så klarte jeg jo å bli syk i helga da... typisk når man endelig hadde frihelg pg været var bra [:(]
Hals-, øre. og urinveisinfeksjon, alt på en gang...  40 i feber og hetetokter samtidig er heftige greier... Holdt på å lufte mannen ut av huset her med sjokkluftinga mi..hehe.. Mista jo stemmen min da, så ahn har ellers hatt en stille og rolig (om noe kald..) helg..hehe
Fått penicillin som jeg jo oppdaget at jeg ikke tåler, utslett og en uutholdelig kløe, så dermed røk det som måtte være igjen av det gode utseende (man føler seg ikke akkurat lekker der man ligger syk fra før, så skal man i tillegg se ut om en rosa sundklort hummer?) [:-]

Men men... med denne uflaksen her så satser jeg på at det drypper litt flaks på oss om noen uker når det er tid for eggsanking og innsetting [;)]

Humøret er fortsatt på topp, merker ikke noe særlig til de store humørsvingningene enda, men kanskje litt at de fleste følelsene er blitt litt mer forsterket på en måte, blir fortere både glad og sint men oppfører meg fortsatt rasjonelt (tror jeg selv iallefall da..hehe). men kanskje man merker mer når man begynner på sprøyter? Bare en liten uke igjen til det nå... *spent*

Hvordan går det med dere andre da?? Flere som skal ha innsetting i begynnelsen av mars??

se her ja, her popper dere opp [:D] godt at du er i gang, men drit med sykdom og bivirkninger. var heldig og slapp unna bivirkningene jeg da, eneste jeg hadde var små murringer i hode. Masse lykke til [:D]

Uff da synd å lese at du har blitt syk oppi forsøket ditt, ønsker deg lykke til.

Det med jernbånd rundt hodet høres akkurat ut som meg - men det er pga høyt blodtrykk da, regner med at det er de andre tingene som gjør det for deg.

Uff så dumt at du er sjuk då[&o] God bedring. Håpa bivirkningane ikkje er for voldsomme med deg.

Lykke te med forsøket[:)][:)][:)]

Takk takk [:)] Joda formen begynner og bli bedre, og bivirkningene klarer jeg fint å holde ut... har en snill sjef på jobb også som tilrettelegger for meg underveis slik at jeg slipper unna det meste stresset [:)]
Innlegget mitt var ikke ment som et klageinnlegg, bare så typisk at jeg måtte bli syk oppi alt... Men sånn er jo jeg, blir alltid syk i jula eller 17.mai eller når jeg har ferie *ler*
Her hos oss brukes mye galgenhumor, det tar brodden av det meste og dagene flyr. Og selve grunnen til at man er i gang med dette er jo motivasjon nok, nå er vi bare mest spent på hvilket resultat det vil bli... Så får man håpe at ikke skuffelsen blir for stor om det ikke går... Vet jo at det bare er ca 30 % som lykkes, men man håper jo såklart at man er blant dem [:-]

Og takk til dere alle som er her inne, og deler av deres  egne erfaringer, tanker, håp og skuffelser... Dere er en flott gjeng og jeg tror nok at d å være her inne er med på å gjøre denne tiden lettere [;)] Håper lykken kommer deres vei nå i 2009, det har dere alle fortjent [:)]

Klem

Dumt med alle disse bivirkningene og at du ble syk i tillegg! Men du er i alle fall i gang med behandling, nærmer seg nå!!! [:)][:)][:)] Skal du gå lenge på nesespray? Fått vite dato for ultralyd? Masse lykke til videre!

Beklager, ser nå når du skal begynne med sprøyter! [:)]

ORIGINAL: vestlandsjento

Uff så dumt at du er sjuk då[&o] God bedring. Håpa bivirkningane ikkje er for voldsomme med deg.

Lykke te med forsøket[:)][:)][:)]

Tøysa : skal på ultralyd 18.feb --> sprøytestart 19.feb. Så blir d ny ultralyd 27.feb, og da får jeg vel vite når de skal ta ut og event sette inn regner jeg med [:)]

Ja er spennende å endelig være i gang, og som jeg har sagt klarer jeg godt å holde ut bivirkningene av hormonene når jeg vet hva vi prøver å oppnå [;)] Men kjipt å bli syk i tillegg, håper bare det ikke vil ha noe å si for forsøket...
Men er på bedringens vei av selve infeksjonene, nå er det mest bivirkningene av penicillin og antibiotikaen som plager meg, og d vet jeg jo går over snart [:)]

Hei[;)]hørtes ikke mye godt ut[X(]ønsker deg god bedring[;)]vi skal ha fryseforsøk i mars[;)]

Back
Topp