begynt med smokk!

Frøbel

Glad i forumet
Erling er begynt å gå rundt med smokk, i en alder av 20 mnd [:D][:D] Og vi som prøvde ett år før vi gav opp!

Han fikk en av tanta si for et par uker siden, og nå går han rundt og koser seg med den. Eller sitter med den når han ser tv o.l. Sier mmmm, og koser seg [:D][:D] Men er ikke sånn at han vil ha den som trøst eller om kveldene.

hihi, nå når vi andre tneker å slutte snart[8D]

ORIGINAL: Malleleo

hihi, nå når vi andre tneker å slutte snart[8D]

huff, gruer meg til den dagen[8D] Her går det i "mokken min, mokken min" hele dagen innimellom. Men hun får den ikke med mindre hun skal sove, er syk og sliten, eller vi skal kjøre bil.

hehe fine di små
mi bef nor u va 1 år

å slutte med smokk tips det bør bi ha ein egen tråd for eller?

tips fra andre med erfaringer

Gustav begynte da han var 2. Bare om natten da. Og han sluttet nå da han ble 4. Malte har også først begynt å bruke smokken for alvor nå. Er nok erstatning for puppen som det er lite av nå.

ORIGINAL: Olive76

Gustav begynte da han var 2. Bare om natten da. Og han sluttet nå da han ble 4. Malte har også først begynt å bruke smokken for alvor nå. Er nok erstatning for puppen som det er lite av nå.

Erling har ikke fått pupp siden han va ett år - men tror det kan ha noe med at han er i barnehage nå, og enten ønsker litt ekstra trøst, eller at han ser så mange unger med smokk om dagen. Han er også veeldig opptatt av babyer for tiden [:D] passer jo bra, siden det kommer en her snart [:)]
Godt å høre at det er flere som starter sent, kanskje det ikke er så uvanlig.

Back
Topp