Begynt i ny jobb - gravid - hjelp :-/

Minismurfen

Glad i forumet
Huff, jeg har nylig begynt i ny jobb og magen begynner å vise. Prøver å ha på meg litt løse topper slik at jeg kan skjule det litt til....

Hvordan i all verden skal jeg få sagt at jeg er gravid? Gruer meg så forferdelig... Noen som har gode råd/erfaringer?

Uken før jeg begynte i min nye jobb oppdaget jeg at jeg var gravid. Har nok ingen gode råd, jeg måtte bare si det med en gang da jeg ville ta bort nattevaktene fra turnusen. Jeg begynte i min nåvarende jobb i mars og nå er jeg gravid igjen :-) Det er bare å si som det er de blir jo ikke sure for det.

Det er en kjip situasjon. Jeg satt der selv når jeg ventet sønnen min. Jeg ventet å fortelle det til jeg var 3 mnd på vei.. Og da spurte jeg om jeg kunne prate med han oppe på kontoret.. Vi satte oss ned og jeg sa : " Jeg har en god nyhet for meg, men en dårlig for deg" ... Hehe.. " Jeg er gravid og er 3 mnd på vei ". Og han ble kjempeglad på mine vegne. Var aldeles ikke noe å grue seg for i det hele tatt. Du har dine rettigheter også, så dem kan ikke sparke deg hvis det er det du er redd for :) Men jeg ville nok ventet litt til.. Men ikke så lenge at sjefen spør deg ;)   Lykke til :D

Huff, får helt vondt i magen av å tenke på det...

Skal på ul i morgen, så hvis alt er bra så får jeg bare bite i det sure eplet og si i fra om en uke eller to. Er 12 uker på søndag :)

Back
Topp