Begynt å spotte... erfaring?!

Tinkiwinky1990

Elsker forumet
Har i dag hatt ubehagelig vondt i v.side. Nå i ettermiddag så spotter jeg ikke direkte blod men brunt utflod. Noen med erfaringer rundt spotting??
Er rundt 4-5 uker tror jeg. Usikker hvor langt jeg er pga uregelmessig mens (sist mens slutten av juli). skal bestille tidlig ul snart.
 
Hvordan er smerten nå?
Har spottingen fortsatt?

Mange som små blør/spotter tidlig uten at det behøver å være noe galt:)
 
Har i dag hatt ubehagelig vondt i v.side. Nå i ettermiddag så spotter jeg ikke direkte blod men brunt utflod. Noen med erfaringer rundt spotting??
Er rundt 4-5 uker tror jeg. Usikker hvor langt jeg er pga uregelmessig mens (sist mens slutten av juli). skal bestille tidlig ul snart.

Dersom du går til lege, vil jo legen følge mens-termin og då kan du jo være så langt som 10-11 veker på vei...? Ville tatt ein telefon til legen og beskrevet smertene, spesielt om dei ikkje blåste over iløpet av ei kort stund. Legen ville nok henvist deg videre for sjekk og tatt hcg blodprøve :happy:

Til erfaring har eg også hatt smerter, men kun i veldig korte perioder med langt mellomrom. Har også hatt ein gamal blødning, altså brun utflod som kom ut, ingenting friskt blod. Er 7+2 og alt er fint sålangt eg veit :)
 
Spotting kan være normalt, litt ekstra obs når det er sammen med smerter. Hvis det smertene sitter veldig spesifikt på en side og de tar seg opp ville jeg vært litt obs mtp exu graviditet. Det kan selvfølgelig også bare være ligament smerter og tilfeldig spotting fra skjøre slimhinner!
Håper det bare er noe fredelig og at det gir seg:Heartred
 
Jeg hadde både blødninger og smerter forrige svangerskap og det gikk helt fint. Har ei jente som blir 11 mnd imorra sammen med meg her :) Spotting trenger ikke bety at noe går galt :)
 
Skal ringe legen etterpå og sjekke hcg. Denne clearblue testen og strimmelen tok jeg når jeg fant ut at jeg var fravid (fredag). Og tok denne strimmelen idag... skimter nesten ikke strek :eek: Merker ingenting i dag. Har kun spottet littegranne i natt. Merkelig
 

Vedlegg

  • 42E0690F-98EA-4101-B3DA-3B0622F261F5.jpeg
    42E0690F-98EA-4101-B3DA-3B0622F261F5.jpeg
    25,6 KB · Visninger: 114
  • DF28537A-DA54-455C-8036-4A6A4ADC7FB8.jpeg
    DF28537A-DA54-455C-8036-4A6A4ADC7FB8.jpeg
    21,7 KB · Visninger: 112
Skal ringe legen etterpå og sjekke hcg. Denne clearblue testen og strimmelen tok jeg når jeg fant ut at jeg var fravid (fredag). Og tok denne strimmelen idag... skimter nesten ikke strek :eek: Merker ingenting i dag. Har kun spottet littegranne i natt. Merkelig

Kan se ut som en kjemisk? ❤️ Håper alt er i orden!
 
Jeg har begynt å spotte i dag jeg også:(
Brunt utflod her å..
Fått time hos legen til Fredag.. håper han henviser meg til TUL..
 
Legekontoret synes ikke det var hastesak :silent så fikk egentlig time til neste uke. Valgte da å ringe volvat så har fått time i morgen for ul og å måle HCG:Heartred
 
Lykke til imorgen, ser at testene ee forskjellige typer... Kan være det... Jeg spottet og blødde med mim første, han er 7 år... Spottet også brunt utflod med 4 åringen min... Har selv mistet to ganger, jeg krysser alt som er for at det står fint til :Heartpink
 
Dette synes jeg gikk skrekkelig fort. Går HCG så fort ut av kroppen?! :eek::(:(:(:(

over og ut for meg da...
Og nå har jeg begynt å blø :smiley-angry017
C4D5FDD7-8909-48F2-AFC6-590D79A72B0B.jpeg
 
Last edited:
Dette synes jeg gikk skrekkelig fort. Går HCG så fort ut av kroppen?! :eek::(:(:(:(

over og ut for meg da...
Og nå har jeg begynt å blø :smiley-angry017
Vis vedlegget 338099

Ja når babyen aldri har fått festet seg skikkelig har den berre fått skilt ut bittelitt hcg, som kroppen fort kan kvitte seg med. Er først når hcg bikker 1000 at den kan forbli lenge i kroppen, men det er også individuelt. Veldig trist at du mista denne gangen, sender varme tanker og håp om at det klaffer fort igjen for deg og at babyen utvikler seg godt :Heartblue
Rekner med du har avlyst timen i morgen, eg ville iallefall anbefalt deg det, så slipper du ekstra skuffelse og tapte penger. Kroppen ordner godt opp og gjer deg klar på ny skal du sjå :Heartpink
 
Back
Topp